ungmortil3 Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Har hørt at det er noen understell på enkelte vogner nå som har klikkpå efekt eller hva jeg skla kalle det som passer til besafe izisleep. Har noen av emaljungas understell dette? Skal jo kjøpe edge duo combi, er tre understell til den vognen man kan velge imellom, noen av de tre som har det?
Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Tror ikke izisleep passer, for emmaljunga har et eget sete som man kan bruke på vognen! Man må bare kjøpe et ekstra feste til d.. Tror d skal passe alle emmaljunga sine vogner.
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 Svarer deg her også jeg.... Emmaljunga har en egen bilstol (Emmaljunga First Class 0+) som har dette systemet for å klikke på bilstolen på understellet til vogna. Det er kun Emmaljunga bilstolen som passer. BeSafe Izi Sleep stolen vet jeg passer på BeSafe Izi Travel vogna (og sikkert noen andre også, men vet ikke hvilke...). Du kan sjekke denne linken for å se hvilke bilstoler som passer på hvilke vogner: http://vogndilla.no/index.php?option=com_content&task=view&id=149&Itemid=1 Vi har bestilt Emmaljunga Edge Duo Combi og Emmaljunga First Class 0+ bilstolen, og gleder oss masse til å ta det i bruk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå