Gå til innhold

ville dere dratt til legen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jentungen er snart 9 mnd.. hun har hostet i 1,5 mnd nå, gir henne hostesaft, men synes ikke den hjelper.. er ikke sånn søt babyhoste akkurat heller,.. innimellom kommer det "klagelyd" etter att hun har hostet.. så vet ikke om det er vondt, eller bare ubehaglig kanskje??

første barnet mitt, så vil ikke fly ned legen for små ting heller, men er det "vanlig" attt babyer hoster så lenge?? hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det roer ditt mammahjerte, så ta en tur til legen!! Det er mye bedre å dra til legen en gang for mye enn en gang for lite :)

Skrevet

nja.. er ikke den som flyr ned legekontoret når det gjelder meg selv hvertfall.. men blir fort litt annerledes med henne, vet liksom ikke om det er noe som plager henne eller ikke... synes jo synd på henne der hun ligger og hoste og harker:(

men er jo greit å vite om det er noe eller ikke da:) får dårlig samvittighet hvis det hadde vært noe, og jeg ikke hadde dratt.. ..

Skrevet

"første barnet mitt, så vil ikke fly ned legen for små ting heller"

Kjære deg, slik må du ikke tenke!!

De er vant til "hysteriske" mødre, jeg er en slik en selv :P

Hva føler du selv? Er du urolig og tror det kan være noe galt, så synes jeg absolutt du skal ringe å spørre i det minste! Om kanskje du kan få komme inn å en lege kan ta en titt på henne! Det skader ikke å få det sjekket ut!! Heller det, heller være litt "hysterisk" enn at babyen min skal være syk/ha vondt uten å få hjelp!

Er du veldig urolig selv, så skal du heller ikke ta det for god fisk at sykepleieren som svarer på telefon kanskje bagatelliserer deg og dine følelser.. (noe jeg har erfart at de ofte kan gjøre her)

Hvertfall med den "klagelyden" du nevner,s å ville jeg ringt i alle fall! :)

God bedring til lillingen :)

Skrevet

Hadde dratt til legen. Det er ikke vanlig at hverken voksne eller barn hoster over en så lang periode. Bronkitt kanskje? Gå til legen du. Er det bronkitt så kureres det med penicillin.

God bedring til lille hoste-smurf!

Skrevet

hadde det sånn med william en stund her også,var så ille at jeg dro på legevakten...det hørte legen ingenting når han lyttet med stetoskop og var på tur til å avskrive meg som hysterisk mor,helt til william hostet,da skrev han ut resept på efedrin og det hjalp...var hos fastlegen et par dager etter og tok sånn crp (?) prøve,men den viste ingenting,så det kan være bare hosten også...men bare dra til legen du,det er best å være sikker....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...