Gå til innhold

Påmelding til Oslotreff 12.oktober.2008

Anbefalte innlegg

Søndag 12. oktober 2008 klokken 14:00 er det BIM-treff på Peppes Pizza, Aker brygge - barneavdelingen (mest trolig), Oslo.

Nytt treff for oss JANUAR 2009 gravide. Satt av bord på Peppes Pizza, Aker brygge kl.14.00, søndag 12.oktober. Satte av bord på barneavdelingen (da vi sikkert kommer til å bruke det etter at babyen kommer til verden også??) Vet det er noen av oss som har barn, så om dere ønsker å ha med de, så er det jo anleding for det med tanke på lekekrok osv.. Vi sees! Påmeling her inne på jan.09.

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Heia!

Skulle gjerne tatt med urokråka mi, men kan ikke av den enkle grunn at hvis han løper av gårde klarer ikke jeg å følge etter...sånn er det med bekkenløsning! Så da måtte jeg tatt med mannen også :-)

Egentlig synes jeg det er deilig å være litt ute uten familien (varer jo bare frem til januar, hehe) men har absolutt ikke noe imot at andre har med sine barn.

Vi sees!

Hei dere,

Jeg må se an formen til i morgen. Har blitt forkjølet, og det er ikke noe kult hvis jeg bare blir sittende å hoste over maten deres...

Hvis jeg ikke kommer, og de nye som var på sist treff dukker opp, er det fint hvis dere får de med på mailinglista. De skulle sende adressene sine til meg på sms, men jeg har muligens klart å lire av meg feil telefonnummer i farten da vi måtte gå. Har i hvert fall ikke hørt noe. Uansett: Kos dere masse hvis vi ikke sees, og bare si fra hvis noen av dere som ikke jobber fullt har lyst på en tur på cafe/shoppe litt i ukedagene mellom treffene :-)

heia. hadde egentlig andre planer i dag, men de er blitt avlyst, så jeg vil velig gjerne være med på treff i fag. er det for sent å melde seg på?? jeg regner med det er plass til en mage til rundt bordet så jeg kommer:)

mmm pizza namnam....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...