nicknavn Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Ser mange lekre kaker der det er brukt fondant, men jeg vet ikke hva det er laget av og hvordan det brukes, kunne tenkt meg å prøve å bruke det, neste gang jeg baker. Noen som kan hjelpe meg?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 det er laget av marsmelovs. oppskrivften finnes inne på festkaker.no det er super enkelt og etter og ha laget den så bruker du en som marsipan, den smaker søtere, og er god og jobbe med
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 Jeg må bare få si at bake det kan jeg ikke..... men jeg er god til å spise bakeverk da:o) For meg er sjokoladefondant det beste jeg får, aner ikke hvordan den lages, men det er en "sjokolademuffins" som er "rå" inni.. Mmmmmmmmmmm så god da..... vet ikke om fondant betyr "rennende"... men sånn skal den være inni.... Nei kanskje like greit jeg ikke vet hvordan den lages..... google det så finner du ut hvordan det lages vet du. Ellers er spise.no et godt eks.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 21. september 2008 #4 Skrevet 21. september 2008 Eeeeeeeee da har jeg misforstått hele greia, men godt er det da:o)
nicknavn Skrevet 21. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. september 2008 åååå, hærlighet nå har jeg oppdaget en helt ny verden inne på festkaker. Kan du mye om tilbehøret for å lage pynt? Hva ville du anbefale en nybegynner. (Grunnpakke). Finnes det butikker som selger dette utstyret og hvor?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 21. september 2008 #7 Skrevet 21. september 2008 Jepp, men skikkelig godt da:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå