<3 Jentemafian <3 Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Hei Hei Vi er 2 jenter som har et dypt ønske om et barn til. Jeg har en datter på snart 2 år fra et tidligere forhold og er nå sammen med dama i mitt liv og vi ønsker nå et lite søsken til vår lille 2 åring. Det er dama som skal bli gravid denne gangen sidne jeg allerede har vært gjennom en graiditet fra før. Dama har vært på scanning og tatt alle prøver som trengs, vært i kontakt med storken og skal i morgen kontakte nordica. Har funnet ut at det er billigere å bruke nordica. Sitter nå og ser på flybiletter og det er jo dyrere å reise nedover enn å gjøre selve inseminsjonen. Hvor finner dere billige flybiletter??? eller reiser dere med båt? Vi er såååå klare for å sette i gang nå at vi klarer nesten ikke vente. Har ordnet en baby konto så alle våre penger til overs går rett inn på den kontoen. Gleder oss til å bli kjente med dere alle sammen.
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Hei og velkommen hit :-) Ja det er spennende og være i startgropa- måtte ferden bli kort for dere !!! Nordica er definitivt billigst ja, så det er nok plassen hvis en ikke ønsker åpen donor. Når det gjelder flybilletter så er det vel mest gode tilbud fra Oslo tenker jeg, vi som ikke bor der må gjerne ut med litt mer. Det er gode tilbud fra min by også, men aldri når jeg bestiller ..(som regel to-tre dager før reise). Da er det ganske dyrt, har betalt fra 3500 -til 5000 tur/retur. Sånn er det bare, er jo en liten pris å betale hvis en lykkes fort, men det blir penger etterhvert... Penger betyr forresten lite for meg, jeg betaler det som trengs for å lykkes :-) Ønsker dere en god reise mot målet :-)
lillebie på`n igjen Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 hei og velkommen hit :-) Du sier ikke noe om hvor du bor, men om du bor på østlandet, lønner det seg å bestille billetter når du har pos test, evt om du har veldig stabil syklus, noen dager i forveien. du kan få billetter ned i 1000 kr tur retur . vi bruker kelko.no og søker på flyreiser, da kommer billigste alternativ opp :-) men må man reise fredag kveld feks så er det ikke så billig, eller i ferier.....blir fort noen kroner for å si det sånn! men det tar en time med flyet, og det er deilig med kort reisevei :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå