Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 noen som har vært borti dette som kan fortelle hva de syns!!!!!!!!!
vår baby Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Hei. Det prøvde jeg for noen år siden. Det funka det:) Tror at jeg kunne oppnådd samme om ikke bedre resultat ved å trene hardt. Det er jo et myyyeee rimeligere alternativ:) Skal inrømme at jeg har tenkt tanken om å gjøre det igjen nå etter graviditet og svangerskap. Er jo litt digg å betale med penger istedenfor slit for å bli smalere og strammere:)
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 hadde du mange behandlinger? og åssen var det kostholdsgreiene? Vet at de har gratis prøvetime, men greit å høre litt om det på forhånd. må si at jeg heller mot å velge et sånt alternativ, for det tar litt tid med å bli kvitt kiloene gitt.....
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 Hei. Husker ikke helt, men hadde kansje opp mot 10 behandlinger. Man blir liksom strammere og fastere:) Slanker du deg underveis vil det sikkert ha en positiv effekt det og, men jeg tror ikke jeg gjorde noe særlig med det. Har du råd til det hadde jeg bare prøvd. Hvor mye koster det foressten?
nattinatt Skrevet 23. september 2008 #5 Skrevet 23. september 2008 De har ein tre dagers rensediett som de anbefaler til å begynne med,der etter anbefaler de knekkebrød dietten. Det var veldig greitt å følge. De ti første beh koster mest, rundt 3000 kr trur eg det var. detetter blir det litt rimeligere. Men det er skikkelig effektivt ja!!!!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #6 Skrevet 24. september 2008 Prisene på kurstimen er: 5 behandlinger kr 1800,- 10 behandlinger kr.3200,- 20 behandlinger kr 5200,- Inklusiv figuranalyse, kostholdsundervisning og undervisninsbok. Vi følger deg opp med målinger og veiing hver 5 behandling. Det var dette svaret jeg fikk når jeg sendte mail for å høre hvor mye det kostet!!!! hva er knekkebrød dietten? Høres ut som det er noe jeg kan prøve dette her for å føle meg bedre og se bedre ut:)
nattinatt Skrevet 24. september 2008 #7 Skrevet 24. september 2008 De deler ut eit ark der det står forslag til dagsmeny. Og då er det vanlig middag,bortsett fra at ein skal ete mindre stivelse,som poteter,og meir grønsaker. Elles så er det knekkebrød til tre av de andre måltida,med magert pålegg.Og frukt
Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #8 Skrevet 24. september 2008 Høres ut som det er overlevbart:) må nemlig ha det om jeg skal klare det!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå