☆Lady Ma Ma☆m/påfyll:) Skrevet 22. september 2008 #26 Skrevet 22. september 2008 Er ikke helt sikker på hva den heter. Går sånn Lillemanns dag er endt, leken er nu forbi. Ansiktet blekt og kinnet matt, mor tror du jeg får besøk inatt? Har jeg vært snill hele dagen idag, det er ikke så greit må du tro. Si til Ole lukkeøye at jeg har vært snill,du kan kjære mor om du vil. Tror du ole lukkeøye kommer nu,jeg har lagt meg og jeg venter kjære du, mine hender har jeg vasket aftenbønnen har jeg bedt. og nå føler jeg at jeg er ganske trett. Og den drømmer som jeg drømte igår natt, jeg var stor jeg var politi og sto på vakt. Alle gutter var så redder tok av lua si for meg, det var så morsomt ja den drømmen likte jeg:) Natta og kyss på kinnet
aomeg Skrevet 22. september 2008 #27 Skrevet 22. september 2008 Vi leser eventyr først og synger etterpå. mamma synger: 1.krokodille verset i fra dyrevisa 2.so ro 3.trollmor 4.byssanlull pappa synger 1.haisangen(hjemmelaget versjon av dyrevisa =) ) 2.john blund 3.husker ikke siste Natta suss kos og klem snork.Funker hver kveld.Innarbeidet for tre år siden =) Rutiner er gull verdt, særlig i legge sekvensen.
janus og bananus Skrevet 22. september 2008 #28 Skrevet 22. september 2008 lillegutt kan tromme so ro lille skatt
Gjest hovedinnlegger Skrevet 22. september 2008 #29 Skrevet 22. september 2008 Leste nettopp her om dagen at det med nattasanger egenlig er litt tullette, fordi barna jo spisser ørene og blir særdeles våkne av det... mens hensikten vel egentlig er å roe dem ned og få dem til å sove...
Delirium Skrevet 22. september 2008 #30 Skrevet 22. september 2008 Jeg har jente, så vi synger alle versene i Jeg Har Ei Tulle. Ellers synger vi Noen Kommer Noen Går. Den er veldig fin...Herborg Kråkevik har sunget den inn ved en anledning vet jeg. Bytter litt rundt på Trollmor, So Ro og Lykkeliten.
Blåmandag¤ Skrevet 22. september 2008 #31 Skrevet 22. september 2008 Synger det som faller meg inn. Hehe. Men Sulla meg litt går igjen hører jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå