Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 Ikke dumt! Men på selve teksten er jeg ganske blå på hva jeg skal skrive.
små Skrevet 21. september 2008 #4 Skrevet 21. september 2008 Jeg lagde to forskjellige jeg.. et jeg kunna gi i bhg, og et som var meg:P hehe Hadde ikke noe spesielt på. Hadde et sitat fra "kill buljo", en setning jeg liker, pluss noen bilder. Søk på russ og russetekst og sånn på google, så finner du masse:)
Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #5 Skrevet 21. september 2008 Ingen som har ett forslag til meg? Kanskje noe som har med att jeg er mamma og gjøre? HI.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #6 Skrevet 21. september 2008 "Da jeg var liten og hoppet fra sten til sten tenkte jeg: Shit, runker'n nå er jeg ferdig!"
Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #7 Skrevet 21. september 2008 Jeg skrev "Tilgi oss for vi vet hva vi har gjort" med tanke på t barnet faktisk ikke var et uhell slik de fleste trodde. Hadde vel også med for mye av det gode må være deilig, kan jo tolkes både snilt og ikke "like snilt"
Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #8 Skrevet 21. september 2008 Hva med noe så enkelt som bare : "milf", hehe, men da bør du nok ha to sett med russekort hvis du skal levere kort i barnehagen f.eks
Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #9 Skrevet 21. september 2008 milf? Den skjønte jeg ikke jeg en gang så da skjønner sikkert ikke barna den... Det var to tomater som gikk over en vei så ble den ene påkjørt og da ropte den andre kom igjen ketchup! Den liker nok barna i barnehagen!
Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #10 Skrevet 21. september 2008 milf = mother i like to fuck Det er ikke slemt ment mot HI, men ment til å ha litt humor på det, "ja jeg er mor, men jeg er fremdeles ung, og jeg er fortsatt sexy, så derfor er jeg nok en milf"
Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #12 Skrevet 21. september 2008 Tror ikke akkuratt jeg vil skrive milf på russekortet, hmm... Noen som har flere forslag? HI
Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #13 Skrevet 21. september 2008 Du kan sjekke på russ.no Det var der jeg fant alle de vanlige russesitatene når jeg var russ i år..
Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #14 Skrevet 21. september 2008 Når de stygge begynner å bli fine er det på tide å gå hjem.. =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå