Gå til innhold

hvilken vogn varer vognperiode ut....

Anbefalte innlegg

Skrevet

vil ha en vogn som jeg kan ha fra nyfødt av til vi ikke trenger vogn lengre...

den må være lett i vekt, enkel å slå sammen å ikke ta så stor plass...

har tittet litt på nettet...

liker både easywalker sky,oth, teutonia s3 å brio happy, 3 hjulingen til emmaljunga er også fin...

men hvem...?

andre forslag????

er det noen av disse vognene som har annen regulering enn disse snorene i ryggen?

ser litt upraktisk ut...?

er ryggene rett i disse vognene? altså kan barnet sitte rett opp og ned, hvis dere skjønner....

på forhånd takk for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TFk varer vognperioden ut :) Den er laaang i sportsdelen, og kan fint brukes til barnet er 4 år. Selv om det vel egentlig ikke er nødvendig med vogn da ...

Den har glidelås i ryggen for å regulere, full liggestilling, lun og god. Og bagen er av den største på markedet.

Dessuten blir den veldig liten sammenlagt - er derfor vi endte opp med den (har veldig liten bil), Ikke veier den mye heller, og er veldig enkel å slå sammen.

Eneste negative jeg kan komme med er at det ikke er vendbar sittedel når man går over til sportsvogn...

Skrevet

Her i huset blir OTH værende:-). Kjempe fornøyd selv etter 20 mnd. Fikk januar baby, brukte baggen til august. Sportsdelen etter det, har ikke hatt problemer med at hun har vært vendt fra meg. Reimene er kjempe kjekke, du kan regulere ryggen i akkurat den posisjonen du onsker. Har ikke prøvd de andre vognene her, men har ikke følt at jeg har hatt ehov for en annen vogn heller.

Skrevet

Vi er også fornøyd med TFK Joggster Twist nå når de har byttet ut koblingen til fremhjulet (den gamle versjonen måtte vi skifte 3 ganger!). Ellers er det en slitesterk vogn. Skal brukes til barn nr 2 nå.

Har en veninne som hadde Emmaljunga. Skitvogn var det. Falt sammen før barnet vokste ut av den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...