Histepist Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Min svigermor skal til usa, og hun sier vi MÅ ønske oss noe til minsten. Noen som vet noe fint de har i usa som vi ikke får her, eller noe som er billigere der? Takker for svar
nawi Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Jeg trodde ikke de hadde fisher price rainforest vippestol i Norge, men det har de visstnok. Den har en bøyle med lyd og lys og leker foran. Hele stolen kan vibrere slik at barnet tror det kjører bil, og ev sovner. Ser på nettet at den koster 850 her. Jeg fikk noen til å ta den med fra usa til meg. Kjøpte den på nett, og fikk den levert på døra til venner i usa. Stol og levering kostet meg 265 kr. Stolen er bare helt genial. Sikkert under halv pris av alle fisher price leker. Let på nettet, og du finner masse;-.)
Slæsh84 Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 Hei. Fikk en hel eske med klær til vår lille prinsesse når hun var 1mnd gammel,men kjøpte i mange forskjellige str.(mi er nå 4mnd) Det er kjempe billig i USA. Merke klær...(Ralph Lauren,Tommy Hilfiger ol.) Disney klær:) Du må få hu t å handla en masse,for det lønne seg veldig... Men husk at det er helt annerledes str. Prøvde en minni mus kjole(fra disney) som det sto 9mnd på lappen,men jeg syntes den så litt liten ut,den var bare bitte bitte litt for stor. Så hvis hun skal handle så heller si at hun må SE hvordan str. ser ut,å ikke kikk for mye på lappen... Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå