Gå til innhold

KELIAN er da vel ikke noe navn....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørte noen som skulle kalle barnet sitt det..... :/

Videoannonse
Annonse
Gjest Siklerotte
Skrevet

Kelian har jeg aldri hørt, Kilian derimot er egentlig et ganske så vanlig engelsk navn.

Skrevet

Har hørt det, og syns det er fint.

Skrevet

Uffda, leste det som Kleinian..

MEn syns ikke kelian var så verst

• 5 år senere...
Skrevet

Jeg tenker å døpe sønnen min for Kelian Maximilian :) så det er absolutt et navn ja. 
Men det er ikke som Nora, Lucas, Andreas og alle andre A4 navn. sjeldent, annerledes, spesielt og utenlandsk. Jeg syns ikke man skal være så rask å fordomsdømme "uvanlige" navn. Takk :)

Skrevet

Kelian.. Mja...Nei, det ble litt for spesielt for meg. Men det går an.

Bedre enn Keylon ihvertfall. 

Anonymous poster hash: 259b3...29b
Skrevet

Syns egentlig det hørtes ut som noe fra star wars/startrek. Uten at det er feil.

Anonymous poster hash: b0eb8...e5e

Skrevet

En fem år gammel tråd ja... :) Sikkert flere som har hørt navnet nå. De som kritiserte det den gangen er nok ikke her mer, så de får neppe se svaret her over. :)

Skrevet

Rart navn. Men ikke så ille når jeg fikk sagt det inni hodet mitt et par hundre ganger:P
En i bhg til vesla her heter Ilian, det syntes jeg er fint :)

Skrevet

Jeg tenker å døpe sønnen min for Kelian Maximilian :) så det er absolutt et navn ja. 

Jeg lurte egentlig på om det er deg selv du har bilde av på avataren din? Du ser i så fall smashing ut som gravid.

Anonymous poster hash: 32ac5...dab

Skrevet

Men det er ikke som Nora, Lucas, Andreas og alle andre A4 navn. sjeldent, annerledes, spesielt og utenlandsk. Jeg syns ikke man skal være så rask å fordomsdømme "uvanlige" navn. Takk :)

Hvor gammel er du?

Anonymous poster hash: e6606...170

Skrevet

killian er i hvert fall et navn.

Anonymous poster hash: e3c15...57c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...