Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgest kom mensen... og siden kroppen min har hatt null symptomer denne gangen forstår jeg, uten å ta test, at det er over for denne gangen. Håper på fryseforsøk om ca to mnd:O) Krysser fingre for dere andre håpefulle da og kommer jo til å titte innom for å følge med på hvordan det går med dere her inne...:o)

Klem fra meg som er litt trist i dag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, det var trist tomtom!!! Håper du kommer sterkere tilbake på fryseforsøket senere i høst :)

Skrevet

Åhh nei Tomtom, så trist:-((

Det er ikke så gøy dette her når jeg fikk full klaff selv, og du som er ung testet negativt. Heldigvis har du ett barn fra før - et tydelig bevis på at du kan bli gravid og bære fram barn til fødsel!

Kanskje ligger gulleget på frys - kanskje kommer det i neste IVF/ICSI runde. Av og til skal det ganske mange egg til før spiren sitter. Mener å huske at du har bra med egg. Jeg har tatt ut 33 egg på 2 ICSI forsøk.

10 egg har overlevd til dag 2. 4 egg er satt inn, samt 3 fryseegg. Foreløpig er dette blitt et barn, er jeg heldig blir det et til. Det er altså ikke helt enkelt dette her å få til alltid, men med mye tålmod så blir det som regel barn til slutt!

Ønsker deg lykke til med neste forsøk - måtte spiren da sitte som den skal!

Ta vare på deg selv nå Tomtom;o)

klm

Skrevet

Takk for oppmuntringa lissi:O) Kjente at det hjalp da jeg leste innlegget ditt i går kveld... Er straks ferdig med nattevaktshelga mi. Det skal bli godt å få bare slappet av og kost meg med gutten vi har i tiden framover mot nytt forsøk... Men kjenner akkurat nå at det er med tungt hjerte jeg forsøker å vende tankene framover... Tungheten forsvinner nok ganske snart, men det er ingen lett prosess dette her vi går igjennom, gang på gang... og kjenner at det begynner å tære på.... også jeg som bare har vært igjennom to nedturer... sukk! Hva har jeg å klage over egentlig! Som du sier; med mye tålmod så blir det som regel barn til slutt:O)! Tusen takk for de ordene Lissi:O)!!!!

Krysser fingrene for deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...