Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Svigermor er på besøk og sier til gullet deres at hun skal hente han i barnehagen dagen etter og ha han på overnatting ,og barnet deres svarer ja til det? Når dere helst vil være sammen med han selv siden dere ser så lite til han når han er i bhg hele dagen. Føler meg litt overkjørt når svigermor gjør det, men vil ikke skuffe sønnen min. Hva gjør dere i slike situasjoner? Hun passer han forøvrig mye ellers og er mye på besøk og vi besøker henne, så hun ser ikke akkurat lite til han.
Mille** Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 hahaha....DET skjer ikke her, men hadde det skjedd hadde jeg nok falt om av sjokket og etterhvert, når jeg hadde kommet til bevissthet igjen, jublet vilt og hemningsløst. Men jeg syns jeg ser ungene masse da, så jeg sliter ikke med dårlig samvittighet sånn sett. Besteforeldrene her burde kanskje slite litt med dårlig samvittighet, men det tviler jeg på de gjør. ;o)
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 Da tenker jeg at barnet mitt har godt av det nære forholdet og at det tross alt er en berikelse - også biter jeg i meg at jeg heller ville ha kosekveld med barna selv... så tenker jeg på alt det andre jeg har mulighet til å gjøre når jeg likevel har barnefri :-)
Sannemamma Skrevet 23. september 2008 #4 Skrevet 23. september 2008 Sier som Anonym over og i tillegg si til svigermor at neste gang er det fint om hun klarerer med dere først.
moota m storebror&lillebror Skrevet 24. september 2008 #5 Skrevet 24. september 2008 Jeg ser dilemmaet ditt og forstår at du synes dette er kjipt. Jeg hadde ikke satt pris på det. Og hadde forsikret meg om å gi henne beskjed om hva jeg syns før hun rakk og si slik til sønnen min igjen. Du kan jo forklare henne at du helst ser at hun avtaler slik med deg eller evnt. mannen først. Si at det er litt dumt hvis det kræsjer med andre ting, og gjerne hiv på at dere er mye ute på dagene. Eller si sannheten, at du ser han så lite selv at du gjerne vil avklare dette med henne før hun spør sønnen din.
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 25. september 2008 #6 Skrevet 25. september 2008 Jeg ville ha sagt at det er kjempehyggelig at hun vil være sammen med ham, men at det er fint om hun i fremtiden sjekker med deg om det passer først.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #7 Skrevet 28. september 2008 Takk for svar dere. Skal prøve å få sagt til henne at hun må klarere det med oss foreldre neste gang. Hun blir liksom aldri fornøyd, hun hadde han fra tirsdag til onsdag og så ba hun om å få ha han fra fredag til lørdag igjen. Dette selv om vi skulle komme på besøk på lørdag og bli til søndag, hvor hun skulle passe gutten vår lørdag kveld. Synes det er litt frustrerende at hun skal mase så mye om å ha han, når vi ser så lite til han selv. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå