Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Glad for at man kan være anonym her, ja. Kanskje litt voldsom overskrift, men definitivt en måte å tiltrekke seg eventuelle likesinnede. Altså, jeg har alltid tent på jenter. MEN, det blir kun med fantasien min. Jeg er gift med verdens mest fantatiske mann, som jeg elsker mer enn noe annet. En mann som virkelig tenner meg, og vi har et kjempefint sexliv. Men så er det dette med jenter da.... Dersom vi ser en sexscene på tv, eller ser erotiske filmer sammen, så tar jeg meg selv i se mer på jentene (spesielt puppene) enn på guttene i filmen. Fantaserer ofte om jenter når jeg onanerer, men aldri når jeg er sammen med mannen min. Fikk nettopp diagnosen pco, og kan veldig lite om dette enda. Men mener å ha fått med meg at oss med pco har litt flere mannlige hormoner enn folk flest? Kan dette være grunnen? Flere som meg der ute, som kanskje har gjort seg opp noen tanker om dette? Dette har forrsesten ingenting med graviditet å gjøre. Har alltid vært slik, jeg...
Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Kanskje du rett og slett er bi sesksuell eller hetrofkleksibel. Dette tror jeg lite har noe med hormoner å gjøre, hvis det var slik, kunne man jo sette de som var ulykkelige som homofil/lesbisk på hormonkur og så fikse deres problem. Kan ikke si at jeg tenner på jenter, men det er jo lettere å leve seg inn i hva en jente føler og tenker enn hva en mann føler og tenker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå