Gå til innhold

Hvordan føles bevegelsene barnet gjør nå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kjenner av og til spark, eller kanskje mer at det presser øverst i magen, helt opp i ribbena, er nok føttene til babyen. Eller er det mye dunking å kribling og snuing og alt mulig. Er 30+5. Det kan gått hende det begynner å bli trangt. Men er litt usikker.

Det er sånn det føles her og, mye romstering og snuing og dytting, ikke så mange harde spark som tidligere, men det kommer et og annet når h*n ligger rett. Jeg nevnte det til jordmora på torsdag og sa at jeg antok at det var fordi det begynte å bli trangt, og hun bekreftet at det var helt normalt (jeg er 31+3 nå).

Eg er 32+3 uker!! Her er det full fest mesteparten av dagen.. og eg kjenner det godt baki ryggen! Og ser jo når hun beveger seg, plutselig ser du rompa eller hælen hennes! ganske tidig.. så tror nok det er litt trangt om plassen her og.. Kjenner det så sinnsykt i ribbebeina.. Og blir så sinnsykt fort sliten i magen når eg gjør ting.. Glad det snart er over:-) hehe..

jeg sliter også med dette presset i ribbene, og føler at magen står helt på spreng hele tiden. nesten så jeg ikke føler for å spise eller noen ting. uff!! :)

Takker for svar jenter.. :) greit å dele litt erfaringer.. :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...