MammaCecilie Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Syntes bruksanvisning var litt vanskelig:P Hvem deler er det som kan kokes og hvem skal bare vaskes vanlig?
Margrethe:-) Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 har ikke lest bruksanvisningen, men jeg koker alle delene.:-)
AmExx Skrevet 21. september 2008 #4 Skrevet 21. september 2008 Jeg og koker alt, var ikke klar over at det var deler som ikke kunne kokes...
Meg og mine. Skrevet 21. september 2008 #5 Skrevet 21. september 2008 Hvis du vasker flaskene i oppvaskmaskinen, trenger du ikke koke dem. Det sa helsesøsteren til meg. Det var mest før når man vasket flaskene for hånd.
Berta_78 Skrevet 21. september 2008 #6 Skrevet 21. september 2008 På Barnas Hus sa hun at vi kunne vaske flaskene i maskin, og koke tuppene. Men hittil har jeg kokt alt sammen likevel...
Sebbelita Skrevet 22. september 2008 #7 Skrevet 22. september 2008 Jeg har kokt alle delene fram til poden var 5 mnd. Vi har ikke oppvaskmaskin, så med vasking for hånd først har det vært litt av en jobb, he he. Pluss gammel komfyr, så oppkok tok ett år!!! På 5 mnd kontroll sa helsesøster at da trengte jeg bare å koke smokkene, for da er de små ikke så ømfintlige i magen lenger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå