Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår sønn fikk barnehageplass 1 sept og pappaen gikk ut i pappaperm midten av august. Jeg mener personlig at han da skal være hjemme med sønnen vår, også skal han tilvenne i slutten av sin pappaperm. Men min mann har en annen oppfatning. Han sender barnet i barnehagen de 3 dagene vi har tildelt, og er hjemme selv. Med 80 % lønn... Jeg ble skikkelig forbannet først, men så tenker jeg: Dersom gubben ikke er mer interressert i sin egen unge, at han gidder å være hjemme og leke/kose med han, så har kanskje ungen det bedre i bhg?

Litt trist egentlig, for jeg kunne tenkt meg å gå mer hjemme med sønnen vår. Men det skal jeg i allefall huske på til neste barn.

Lurer på hva NAV sier til dette? Han går hjemme med 80 % lønn og sender ungen i bhg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nav har ingen ting med om dere sender ungen i barnehagen.

Men jeg syns det høres rart ut at han ikke vil være sammen med ungen sin. Du sier at du skal huske på det til neste barn, men vil du virkelig ha flere unger med han når han bryr seg så lite om den dere allerede har?

Skrevet

tenkte litt det samme...greit nok å levere barnet i bhg. noen timer hver dag fordi de koser seg, men ikke fordi man ikke gidder å ha noe med ungen å gjøre:P

Lille snuppa mi er snart 10mnd og jeg studerer, men må ikke være på skolen hele dagen. Jeg pleier å levere henne midt på dagen og hente igjen kvart på 4.

Men jeg klarer ikke sitte hjemme hele dagen og ha henne i bhg. da koser jeg meg heller hjemme med henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...