Gå til innhold

Hvem er det som sykemelder egentlig?

elize m/3 prinsesser & 1 prins

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fastlegen? legen på fødepol?

Og hvem bestemmer når det skjer? Er det automastisk fra uke 28 om man er i fin form fram til da?

Har fått et sånn skjema med når jeg skal på kontr.Og utifra det skal jeg til allmennlegen i uke 22 og 30 og lege på fødepol i uke 24 og 32. I mellomtiden her: uke 22, 26, 28 er det enten ul jordmor på fødepol el jordmor i kommunen.

Bare lurer jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HMmmmmm!!! Lurer på dette jeg også...Er sykemeldt for tiden jeg,pga kvalme,....Nå kjenner jeg at ryggen ikke er god heller....Kjipt ja...Skal til legen i morra så får høre hva han sier.....Er jo ikke så gøy å gå hjemme heller,men "bedre" det enn å jobbe egentlig,.Har en ganske tung jobb,jobber på sykehjem,..

Skrevet

hei

jeg får sykemld hos min fastlege og går ellers på kontroller hos jordmor og gyn for ultalyd.Annen hver gang.kanskje litt tungvint å gå til så mange men.....

det var legen på sykehuset som anbefalte sml. fra uke 20 pga tvillinggraviditet og at jeg har en tung jobb.jober på sykehjem. vil tro at de vurderer hvert tilfelle uansett. tror også at kontrollene er litt forskjellig fra sykhus til sykhus og vurdering av hver tilfelle :)

lykke til :) å nyt svangerskapet :)

Skrevet

takk for svar damer!

Litt morsomt å lese, skjønner at vi alle jobber på sykehjem;o)

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg dytter denne litt opp igjen jeg... jeg er nå kun til kontroll på sykehuset pga lavt stoffskifte i forbindelse med graviditeten, og lurer også på når de sykemelder. Jeg begynner å kjenne det godt i ryggen, men prøver å holde ut en stund til på jobb, er snart 22 uker nå :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...