elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Fastlegen? legen på fødepol? Og hvem bestemmer når det skjer? Er det automastisk fra uke 28 om man er i fin form fram til da? Har fått et sånn skjema med når jeg skal på kontr.Og utifra det skal jeg til allmennlegen i uke 22 og 30 og lege på fødepol i uke 24 og 32. I mellomtiden her: uke 22, 26, 28 er det enten ul jordmor på fødepol el jordmor i kommunen. Bare lurer jeg..
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 HMmmmmm!!! Lurer på dette jeg også...Er sykemeldt for tiden jeg,pga kvalme,....Nå kjenner jeg at ryggen ikke er god heller....Kjipt ja...Skal til legen i morra så får høre hva han sier.....Er jo ikke så gøy å gå hjemme heller,men "bedre" det enn å jobbe egentlig,.Har en ganske tung jobb,jobber på sykehjem,..
lavita Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 hei jeg får sykemld hos min fastlege og går ellers på kontroller hos jordmor og gyn for ultalyd.Annen hver gang.kanskje litt tungvint å gå til så mange men..... det var legen på sykehuset som anbefalte sml. fra uke 20 pga tvillinggraviditet og at jeg har en tung jobb.jober på sykehjem. vil tro at de vurderer hvert tilfelle uansett. tror også at kontrollene er litt forskjellig fra sykhus til sykhus og vurdering av hver tilfelle lykke til å nyt svangerskapet
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 21. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. september 2008 takk for svar damer! Litt morsomt å lese, skjønner at vi alle jobber på sykehjem;o)
Dodlimammatil2 Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg dytter denne litt opp igjen jeg... jeg er nå kun til kontroll på sykehuset pga lavt stoffskifte i forbindelse med graviditeten, og lurer også på når de sykemelder. Jeg begynner å kjenne det godt i ryggen, men prøver å holde ut en stund til på jobb, er snart 22 uker nå :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå