Monica&Emma Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 hvordan tar dere bort matflekker fra klær og smekker? Har prøvd vanish, fungerte ikke på middagsglass-flekker...
wirre;o) Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 er det hvitt tøy bruker jeg domestos fresh på det og koker det også dersom det er bomull. jeg liker hvitt tøy nettopp derfor. folk sier: du kan ikke ha hvitt tøy på en unge.. Men det kan jeg. Det er derfor det alltid er hvitt når hun tar det på seg. Ellers kan du prøve å la det ligge i bløtt med Biotex. Og er det "ødelagt" ville jeg ha forsøkt med litt Zalo og vasket det på 60grader.
Mummimamma - med 2 mummitroll Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 Jeg har god erfaring med å bruke oppvaskmaskinsåpe på flekker. Dynk flekken med varmt vann og strø på såpepulver. Gni sånn at såpa løser seg opp og la dette virke en god stund. Du kan også løse opp såpepulver i vann og legge hele plagget oppi. Vask deretter som vanlig, helst på 60 grader om dette er mulig. Det eneste med oppvaskmaskinsåpe er at det kan ta litt av fargen på tøyet så dette fungerer derfor best på lyst tøy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå