Slæsh84 Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Vår jente er 4mnd å hun snur seg ikke fra mage til rygg,rygg til mage osv. Tror egentlig dette er fordi hun ligger nå på et ullteppe i bunn å så et fleese teppe oppå,(så det ikke blir for hardt) å det tenker jeg er for vanskelig å snu seg på osv. Tror dere det kan være årsaken,eller kan de snu seg på alle underlag dem ligge på? Hva anbefaler dere i tilfelle vi bør skifte underlag? Å hva koster det? Å hvor kjøpes det? Mange spm her. Takk for at du svarte=)
Axus' girlfriend Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 for det første, så er det ikke ille at babyen din ikke snur seg enda. vet av flere babyer på 6 mnd som sjeldent eller aldri snur seg jeg:) men hos oss hjalp det å skifte underlag ja. Hadde et teppe tidligere, og så fort vi kjøpte ei matte har hun rullet, rygget og kommet seg opp i krabbestilling (er dog 6mnd straks!). Jeg kan anbefale sånn treningsmatte som du får tak i på sportsbutikker. De koster litt da. Vi valgte å handle ei billigere matte på lekebutikk. Består av flere "brikker" som man bygger sammen til ei matte. De finnes med både tall og forskjellige dyr. Betalte 200kr. Fordelen med den er at den lett kan ryddes bort uten å ta mye plass, og du kan velge selv hvor stor du vil ha den:)
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 vi har også sånn matte som består av store puslespill-biter. Kjøpte på nille, betalte 98 kr for en med ole brumm på. En ekstra bonus med den er at jenta vår liker å se på alle bildene når hun ligger på magen
Labambie Skrevet 21. september 2008 #4 Skrevet 21. september 2008 Hei! Det er som de andre sier, helt normalt at de ikke gjør sånt!! Hehe! Tror mi begynte å snu seg fra rygg til mage ved 4,5 mnd og andre veien noen uker etterpå.. Anbefaler at du går på en babybutikk å kjøper en sånn treningsmatte der. Vi kjøpte på babyshop til 800 kr. Fordelen med de er at de er giftfrie (tror det er ftalaler det heter) og du kan bruke de lenge.
månesol Skrevet 21. september 2008 #5 Skrevet 21. september 2008 Min mini ligger på en dyne på kjøkkengulvet og på et tykt teppe av ull i stuen. Han snudde seg ved ca 3 1/2 mnd, begge veier. Nå, snart 6mnd'er er han ofte oppe i krabbestilling og skyver seg framover med beina. Tror ikke underlaget har så mye å si, bare det er litt mykt :-).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå