Gå til innhold

Fårikål og amming...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg spise fårikål når jeg ammer? Tenkte kun å spise kjøttet ikke kålen...snuppa er 3,5 mnd'er :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må bare prøve deg frem hva du kan spise og ikke spise.

Noen tåler ikke løk, brus, sjokolade osv uten å få luft i magen, menst andre tåler det. Samme med kål.

Skrevet

Jeg spiste fårikål med masse kål, og ingenting skjedde. snuppi er 2mnd. :) Det er jo ikke sikkert poden reagerer på kål.. :)

Skrevet

Dette må jeg svare på. Jenta mi var 2,5 mnd og hadde frem til da ikke reagert på noe. Jeg spiser alt, sterk mat, løk og har spist kålstuing.

Spiste så fårikål med god tro.

Ved kveldsstellet satte hun i gang med den verste skrikinga jeg noen gang har hørt. Hun klarte ikke puste ordentlig, gispet etter luft. Vi kontakta legevakta, som ville vi skulle komme inn for sjekk.

Spedbarnskolikk mente de det var.

Kombinasjonen at hun ikke hadde bæsjet på fire dager, og derfro hadde mye i tarmene sammen med gassproduksjonen kål gir gav henne sterke semrter.

Hun hadde smerteanfallet i ti minutter og slokna av utmattelse i pappas favn.

Hadde ikke flere anfall enn det ene, og har ikke reagert på noe senere. Men jeg spiser ikke fårikål igjen...

Du må gjerne prøve, ikke sikkert din reagerer, men vær obs på at om poden får en reaksjone er det "bare" luft!

Fårikål er jo vannvittig godt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...