Gå til innhold

Hva syns dere om disse navnene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns dere om disse navnene? Linnea dersom det blir jente og daniel dersom det blir gutt. Guttenavnet fordi morfaren til samboeren min het det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge navnene er kjempefine!!! Jeg har lyst på en Daniel en gang.. hehe...

Skrevet

Jeg synes Linnea er fint, men får ikke helt bestemt meg for om jeg synes det blir litt for sukkersøtt.

Daniel er fint, koselig med oppkalling :)

Skrevet

Linnea er oppbrukt og litt småharry, samme med Daniel - sorry!

Skrevet

Jeg synes det var to fine navn - poppis eller ei! :)

Skrevet

Begge navnene er helt fine. Ikke mine favoritter, men det skyldes bare at vi har ulik navnesmak. Navnene er helt brukbare. Ikke noe galt med dem.

Jeg liker Linnea litt bedre enn Daniel.

Skrevet

Nydelige navn! Jeg ønsker meg veldig en liten Daniel :)

Skrevet

Synes Linnea er litt småharry og overpopulært.. Ville i så fall skrevet Linéa/Linea. Daniel liker jeg ikke.

Skrevet

Liker Linnea veeldig godt selv, men ikke sambo desværre.. Daniel heter sambo, nydelig navn synes jeg! Men kan jo ikke bruke det selv da han heter det..:)

Skrevet

Daniel synes jeg er sånn passe. Men forstår jo hvorfor dere velger det.

Linnea synes jeg er helt nydelig. Og det er det tydeligvis mange som synes, Derfor det har blitt litt sånn poppis :-)

Kunne helt klart ha valgt det navnet selv. Men jeg tror jeg ville valgt et navn til. Sånn for sikkerhetsskyld. Synes det er bedre med Linnea Isabelle eller noe i den duren dersom hun skulle ende opp i samme klasse som en annen Linnea. Blir så dumt med Linnea P og Linnea H liksom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...