Shinyogsmåen Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Har prøvd med litt forskjellig, Både hjemmelaget og ferdigkjøpt. Det eneste han har likt hittil er det ferdig glasset med mormors lapskaus. Men den fikk han jo da selvfølgelig utslett av... (ser jo i ettertid at det er løk i den, hvorfor kan de få det og ikke vi som ammer?) Men tilbake til det jeg egentlig lurte på.. hva gir dere til middag?
camosilla Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Stort sett det meste av middagsglass, men også litt av maten vi spiser - most med gaffel. 8mnd
nungo Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 Stort sett hjemmelaget, men spiser også ferdiglaget i blannt. Hun spiser ALT! I dag laget jeg en skikkelig lekker middag til henne med poteter, gulerot, litt sellerirot, eple og laks. Alt kokt i en gryte, opp blenderen og ferdig. Hun likte det kjempegodt, så bra at det var nok til å fryse 5-6 prosjoner.
kitty08 Skrevet 21. september 2008 #4 Skrevet 21. september 2008 Du kan da spise løk når du ammer! (hvis ikke babyen reagerer på det da, men det finner du nok ut i god tid før den er klar for middagsmat ... ;-)). Ellers sliter jeg også med å finne middagsmat ... Det blir store grøtporsjoner her.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 21. september 2008 #5 Skrevet 21. september 2008 Grønnsaker med lam er en klassiker her, den er veldig god synes han. Prøvde også 3-4 typer uten hell før det, men nå gaper han. Men innimellom vil ha ikke ha det ene eller det andre, så da får han bare melk til det måltidet han vanligvis får middag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå