Gå til innhold

Det stikker i puppene mellom ammingen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal det være stikkinger i puppene? Synes det er ubehagelig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt vanlig å ha det. Blir mindre og mindre etterhvert!

Men det er drittvondt i det det skjer!!

Skrevet

Stikking mellom amming kan også være tegn på sopp. Det var hvertfall det de sa til meg på ammepol. på riksen.

Få det sjekket ut du,så slipper du kanskje mye styr hvis de får tatt det tidlig! For hvirs det er sopp, blir det værre og være etterhvert!

Lykke til.

Skrevet

Blir melken en anelse grå da?

Det stikker her og.. Da bare trykker jeg på de så gir det seg.

Som regel er det da de lekker.

Men igår pumpet jeg ut litt da vi var borte en tur.satt det i kjøleskap i natt. og syns jeg den hadde annerledes farge enn før...

Skrevet

Stikker d hele tida? Hvis d bare r innimellom, kan d jo være utdrivingsrefl. Hvis puppene beg å lekke i forb m d :)

Skrevet

Det stakk enormt i puppene mine, baade mellom ammingen, og mens je ammet. Etterpaa ble brystknoppen veldig hvit. Har vaert veldig saar paa knoppene ogsaa. Stikkingen er som naaler/kniver som stikker hardt i puppen, altsaa veldig vondt... Jeg har sopp! Startet med mycostatin salve, og er bedre naa, etter 4 dagen med behandling... Ofte er baby hvit paa tungen/munnen ogsaa, og maa ogsaa behandles. Lykke til!

Skrevet

Har omtrent samme problem. ringte ammepolkli, og der fikk jeg tips om at det kunne være kramper i blodårene rundt brystvorta. Fikk tips om å varme opp brystet godt på forhånd av ammingen, ved hjelp av en varmeflaske f.eks, og drikke noe varmt. Dette hjalp meg! Altså... ikke sopp som jeg trodde det var:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...