Gå til innhold

dere som lar barna sove i sengen deres..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan får dere til dette??? Jenta vår ligger så urolig, opp og ned, frem og tilbake, hit og dit hele tiden. Vi får ikke sove, og vi tror at hun ikke sover. Etter 2-3 timer med dette blir vi så utslitt og lei at vi legger henne tilbake i egen seng. Ligger barna deres så rolig og sovner med en gang i deres seng? Hun er 17 mnd..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå ligger gutten min i egen seng, som regel, men han har perioder hvor jeg lettere legger han over til meg. Som f. eks. når han er syk. Men jeg legger han alltid i sin seng på kvelden. Han pleie rå komme til meg mellom kl.02 og 05..

Min gutt ligger i sånn sovepose han. Det har han gjort siden han avr 3 mnd. (ikke sånn man binder fast). Da ligger han ganske rolig. Tror han føler at posen er trygg. Han sover greit uten også (han kan fint legge seg uten), men da ligger han kjempeurolig! Da våkner jeg flere ganger av beina hans i ansiktet mitt, eller rompa i ansiktet mitt. Da skal hanhelst ligge oppå meg.. =P Så jeg er avhenigig av den posen for at han skal ligge i senga mi egentlig. Jeg tror han sover greit, men jeg gjør ikke det da!

Gutten min er 19 mnd.

Skrevet

Lillemor er 15 mnd og vi samsover :) Vi har vår seng inntil hennes sprinkelseng som vi har tatt av ene sideveggen på. Madrassene går i ett. Så da har hun sin egen soveplass men med mammas armkrok innen rekkevide :) Hun havner som regel utenfor "grensen" da, vil aller helst ligge inntil/oppå meg..søta :)

Noen netter er hun mer uroligere enn andre netter, flytter på seg ofte og halv-våkner.

Skrevet

De eneste gangnene tulla sover i vår seng er når hun er syk. Ellers så bare tuller og tøver hun he he

Skrevet

Jenta vår sover også i sovepose, men sover urolig selv om hun er med oss. Klyper oss på kinnet, en finger i øyet, slenger kosegeita si rett i ansiktet på oss :-)... vi liker ikke å ha henne i senga pga dette, men er hun syk slik som nå sist uke, så er det greit. Og det var en natt hun sov veldig rolig, og da var det kos å ha henne der :-).

Spent på om hun vil sove i egen seng når hun blir frisk igjen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...