Gullklompane mine Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 bruke til å pakke ned klær i? Vet at de selger slike på Ikea, men det er for langt unna. Noen som har tips om andre plasser de selger pappesker?
meg & to små vampyrer Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Clas Ohlson eller hvordan det staes:) Der selger de vel 5pakninger med pappesker.
Musemor med tre søte små Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 Vet de har på clas olhson og biltema
Galskapens overhode Skrevet 21. september 2008 #4 Skrevet 21. september 2008 Europris har noen som er greie.. Gode størrelser og linjer til å notere hva som er inni
Gullklompane mine Skrevet 21. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. september 2008 Tusen takk for svar, skal sjekke det ut. Har en haug med for små klær i kleskapene til barna, så nå skal det bli godt å få pakket litt vekk. :-D
Gjest Skrevet 21. september 2008 #6 Skrevet 21. september 2008 Jeg ville heller kjøpt "dyneposer" (vet ikke om de heter det, men er i plast/stoff med en gjennomsiktig side og glidelås, ser akkurat ut som slike dynene kommer i ) de selger til rundt 40 kroner på Kid Interiør, da blir klærne bedre lagret og det er plass til MYE
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå