Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 i forhold til andre bagvogner (duo eller kombi)???? Er det slik at man må gå over til sportsvogndelen tidligere enn på andre vogner pga denne strørrelsen???
Eline på vei med nummer to Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Så liten er den nå ikke - den er like bred som feks Edge Duo (B33), men 4 cm kortere (L75). Alle de jeg har snakket med på utstyrsbutikker har sagt at bredden er viktigere enn lengden, og at de fleste babyer ikke rekker å vokse ut av en bag på den størrelsen før de er så store at du må flytte de over i sportsvogna siden de ønsker å sitte oppe og se mer.
Førstegangsmamma!! :) Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 Det at citybagen er 4 cm kortere enn den andre er utvendig mål, og IKKE inni bagen!!!! Dette eerfarte vi da vi målte madrassene mot hverandre i butikken! Det er kun snakk om 2 cm kortere i lengde, og som hun over sier, ingenting i bredden!! Så dette har ikke noe å si... Hun i butikken sa også til oss at enkelte dømte citybagen nedenom pga at den var så mye mindre, men d er fordi de ikke har vært i butikken og målt dem invendig!!! Citybagen er helt topp!! Kjenner flere som har den, og det kommer jo an på hvor lang baby du får og hvor fort den vokser.. Men den er regner til 6 mnd, og en venninne av meg har baby på 7 mnd og bruker den enda:) Så ikke bekymre deg for lengden inni bagen!!!
Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #4 Skrevet 21. september 2008 I forhold til simo og emmaljunga sine bagger er den nesten like stor. I forhold til bagger i en kombivogn er denne like stor (simo) eller større enn brio sin.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #5 Skrevet 21. september 2008 Den er bredere enn simo kombi!! Kanskje kotrere, men som sagt over har bredden en god del å si!! Jeg bruker denn ennå og datteren min er over 6mnd:o) Veldig fornøyd! Men skulle ønske den hadde sånn plate så babyen kan sitte oppreist..
Eline på vei med nummer to Skrevet 22. september 2008 #6 Skrevet 22. september 2008 Simo duo er *mye* større - bredde på 38 cm og lengde på 83 cm, men i forhold til kombibager så er Citybagen omtrent like stor.
Blåmandag¤ Skrevet 22. september 2008 #7 Skrevet 22. september 2008 Synes den var stor jeg. Vi brukte den til hun var 7 måneder, og da byttet vi bare fordi hun satt selv. Hun sov i den om natta en måned etter det.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #8 Skrevet 22. september 2008 Takk for alle fine svar. Så den i tillegg på gata i dag så nå har jeg bestemt meg HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå