Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet i dag tidlig med vondt i magen og mensen!! Huff og huff...Da var håpet definitivt over for denne gang..:-(

Ja,ja...da har jeg i hvert fall fått konstatert at jeg ikke er noen fruktbarhetsbombe:-) Så da får jeg gå i tenkeboksen og vurdere hvordan jeg skal legge opp neste prøveperiode. Tror jeg skal starte med å bestille time hos gynekolog....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff ja, kjenner den følelsen. Selv om en med all logikk gjerne vet at det ikke gikk denne måneden, så har en likevel et håp..helt til det blir knust av den forbaskede tanten :-(

Men: nå må du bare stå på videre og belage deg på at å bli gravid kan ta tid, men at du vil lykkes til slutt !!!!!

Veldig lurt å begynne å planlegge neste forsøk, å ha fokus på det :-)

Trøsteklem

Skrevet

Æsj.. Så synd. Men motet oppe - vi skal lykkes alle sammen ;)

Skrevet

Nei, så dumt!

... Men husk: Det umulige, er mulig! Det tar bare litt lengere tid!

Kom deg til gyn. og hør med han/henne. Bor du i Oslo, anbefaller jeg Dr. Magnus på Rødekorskliniken på det varmeste. han har dok.grad i fertilitet. og har et herlig vesen! - også har han avtale med staten, så han koster som en vanlig lege - så få rekv. av legen din til han.Og han har ingen fordommer mot oss Danmarksfarere :-)

Lykke til - det ordner seg skal du se :-)

Skrevet

Det var synd! Håper det går bedre for deg neste gang.

Jeg kan også anbefale en flink lege; Dr Runa Sigrid Aabø spes i fødselshjelp og kvinnesykdommer, Sandvika Spesialistsenter. Har også avtale med staten.

Stå på og ikke mist motet!:) Lykke til!

Skrevet

Takk for oppmuntrende ord!

Det varmer og gjør det lettere å starte på neste prøveperiode:-)

Skrevet

Ja, Runa er flink - men hun har som regel veeeldig lang vente tid - kollegian hennes Skår er helt ok også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...