Gå til innhold

Har fått en så veldig kløe i underlivet.. Ved klitoris egentlig..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det stikker/klør litt innimellom. Men det klør værst som jeg kommer borti, som f. eks. når jeg tørker meg etter toalettbesøk.. Da begynner det å klø vanvittig! Å bare forran ved klitoris egentlig..

Leste at kløe var ingen symptomer på klamydia (hvis man har symptomer)..

Hva kan det være da? Soppinfeksjon?

Fortsetter under...

Skrevet

Jepp. Det er nok sopp. Gå på apoteket og kjøp deg en pakke med canesten. Kjøp den som inneholder både krem og en vagiatorie pille så forsvinner symptomene kjapt. =)

Skrevet

Okey, men jeg har ingen andre symptomer, hverken utfold eller vond lukt.. Men man trenger kanskje ikke ha alle symptomene..

Takk for svar =)

Skrevet

Hei! Sånn har jeg det også innimellom. Googlet meg grønn, men fant ikke ut av det. På sopp var det så mange tilleggssymptomer som jeg heller ikke hadde. Når jeg får sånn kløe, så har man liksom bare lyst til å ta et papir og "gni skikkelig" (hehe) for å få kløen vekk, men den forsvinner ikke. Jeg hadde heller ikke nevneverdig utflod eller lukt.

Så.... jeg gikk til gynekologen min.

Hun spurte om jeg

1. Brukte truseinnlegg (ja)

2. Brukte intimsåpe (ja)

3. Brukte tøymykner når jeg vasket undertøyet (ja)

Jeg fikk beskjed om å slutte med alle disse tingene, for det gav en utrolig irritasjon nedentil, gjorde liksom at underlivet ikke fikk "puste". Var ikke det samme som sopp.

Dette er 4 måneder siden, og etter at jeg sluttet med tingene ovenfor har jeg ikke hatt kløe en eneste gang! Bank i bordet! Lykke til :-)!

Skrevet

Jeg mener å huske at jeg også har denne kløen sånn innimellom, å så bare forsvinner den like fort som den kom.

Men jeg bruker bare en av de tingene du nevner, å det er intimsåpe (dr. greve)..

Men kanskje det ikke er sopp heller da..

Takk for svar!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...