Gå til innhold

Gir dere barna deres lørdagskos ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja. Selv om han bare er 14 mnd. Storebror på 4 får jo, og da kan vi jo ikke nekte minsten når han ser på storebror med stooooore øyne og spør så fint på sin måte om å få litt han også...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leah elsker frukt, så det får hun hver dag..tror hun ser på det på samme måte som jeg ser på sjokolade(som jeg bare får på lørdager da..haha). Men hun får en liten kindersjokolade på lørdager, da sitter hun og pappan å ser fotballkamp..dvs Leah sitter der til hun har spist opp sjokoladen sin;-) Egentlig er det jo bare tull å gi de godteri før de er større, men det ble nå bare sånn:)

Skrevet

Sønnen her på 20 mndr får det. Aldri vært redd for å la han smake på noe heller. Vil han ha kake, får han det, når vi spiser det. Vil han ha brus, får han litt i det lille glasset sitt. Vil han ha Is, sjokolade, rosiner, epler osv, får han det.... Vil han ha vann, får han det. Vann drikker han hele dagen ellers. Spiser brød, middag og får i seg det han skal hver dag uansett. Kan lett bli kjeks og boller spesiellt hos svigers, men det kan vi ikke styre.

Har en historie om ei som aldri fikk smake på noe som var av godis.

Hun endte opp å bli tatt i tjyveri, i veldig ung alder. Og det var godis, som hun aldri hadde fått lov til spise hjemme. MEn alle vennene hennes fikk det.

Så jeg ser ikke noe galt i å la barn få godis, men med måte.:)

Skrevet

Vi har 2 barn, storesøster på snart 3 1/2 år og lillebror på 14 mnd og de får litt kos på lørdagene etter middag, dusjing og rydding i stua.

Da sitter de i fanget hos pappan og får litt chips og kanskje litt sjokolade.

Lillebror får også melk, saft eller juice.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...