Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 12 måneder begynner å få langt hår, kunne tenke meg at han hadde litt kortere år. Synes det er for tidlig å gå til frisør med han (er min mening).

Hva gjør dere med barna deres, spesielt de som har guttebarn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe....det er IKKE lett !!!

Guttungen er heeelt hyper og sitter faktisk aldri i ro....

Jeg har satt ham naken eller i bleie og gitt ham noe å pusle med inne på badet og klippet ham mens jeg går etter ham. Er litt tidkrevende, men jeg nekter å ha en stygg potteklipp på ham.

Nå sist fulgte jeg etter ham med saks en god stund og klippet til når han sto i ro noen sekunder - ble litt skamklippet ved det ene øret hehehe..... men ellers ser det bra ut.

Er ikke sjanse å få ham til å sitte i ro i en stol hos en frisør ihvertfall !!!

Skrevet

Trenger han en klipp, ville jeg tatt ham med til frisøren, min var 13 mnd. første gang, og det gikk helt greit. Lot ham få en bolle/brødskive eller eske med rosiner. Venter du for lenge kan du risikere at han kommer i den "skal passe på håret mitt alderen", og da protesterer de høylytt.

Skrevet

jeg har en gutt på 13,5 mnd og vi var til frisøren for en mnd siden. og før dette har jeg klipt han selv 4 ganger, men skulle til fotografen denne gang og han ser egentlig ikke ut etter mine klipp.

har et barn fra før og han var sikkert 16-17 mnd da han ble klipt første gang.. grodde ikke like fort på han selv om han også hadde mye hår.

men det har gått veldig greit å klippe så små unger.. ha med litt leker å distraher dem med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...