Gå til innhold

Adheranser etter ks

Mamma til Amelie og Januarbaby

Anbefalte innlegg

• 2 måneder senere...

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Godt d ikke bare er meg..... Tok ks med nr 1 i 2003. Alt var helt greit, fikk nr. 2 i 2006, etter denne fødselen begnte jeg å få litt smerter på høyre side, men de kom og gikk, var ikke så ille liksom. når lillegutt var litt over 1 år tok smertene seg opp og d var et evig styr, jeg som aldri har vært noe særlig hos legen, var blitt fast inventar. Var på flere ultralyd, ct og ul av underliv, ingen kunne se noe galt.Endte med at de satset på at jeg hadde endometriose og jeg fikk masa meg til en kikkehulls-operasjon. I sommer var smertene så ille at jeg måtte ta pinex forte for å klare å sove, en koselig tid med små barn og ingen forklaring på smertene. Når operasjonen var ferdig forklarte de meg at alt var greit, men at jeg hadde betydelig med adheranser som følge av ks, og at disse hadde vokst fast i hinnen som ligger rundt/beskytter tarmene.(som igjen strammet til rundt tarmene,godt) de løsnet en del av disse, men klarte ikke fjerne alt. resultatet er at jeg var smertefri i ca. 2 uker, så begynte d sakte men sikkert å gjøre vondt igjen.Er nå gravid med nr 3, vil mest sannsynlig få ganske vondt til tider,når livmoren strekker seg, merker d godt ja! Men er jeg heldig strekker livmora ut adheransene, slik at d kanskje er fikset når babyen kommer, hvis ikke må de operere igjen senere..... Opps tok visst helt av her,sorry! Men alt skal være bra og bortsett fra smertene vil alt mest sannsynlig forløpe normalt. skal på ul 19/1,får vite litt mer da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...