Cala75 Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 Ser det er mange som er fornøyd med å bruke tutter fra MAM flaskene til Avent flasker. Prøvde det selv, men da funka ikke antivakumfunksjonen på Avent flaska, dvs at det ble vakum og jeg måtte jevnlig avbryte måltidet til småen for å få bort vakumet. Så ville bare gjøre dere oppmerksom på det om det er noen som tenker på å ta i bruk MAM tutter til Avent. Jeg syns ikke det funke, og heller ikke med Dr. Browns tutter. Må nok ha Avent tutter til Avent flasker for at flaska skal funke som den skal.
Julimams Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Hm.... Går da fint her tror jeg? Hun drikker og drikker uten at det blir vakuum, hun slipper ikke smokken pga det ikke... I alle fall er det ikke noe problem for oss=)
Cala75 Skrevet 21. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2008 Med Avent-tutter lager Avent flaska slike "luftlyder" og det bobler litt melka idet lufta slippes fri. Med andre tutter er Avent flaska helt lydløs og jeg merker i hvert fall helt tydelig at småen får vakum i tutten. Må avbryte måltidet hans for å få det bort.
Ophelia & Jr. Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 Ganske logisk at antivakumfunksjonen ikke virker på Avent med MAM-smokk... På Avent flaskene er antivakumfunksjonen i smokken, mens den på MAM flaskene er i bunnen. Så når du kombinerer Avent flaske og MAM smokk har du ingenting som gir lufting.
stinelin81-3 smågull Skrevet 22. september 2008 #5 Skrevet 22. september 2008 hmm.. jeg har aldri hatt problemer med å bruke MAM tutten... kanskje det er forskjell fra unge til unge?? eller.. ?? tror man bare må prøve seg frem og finne det som funker for en:)
hallais Skrevet 23. september 2008 #6 Skrevet 23. september 2008 Antivakumen på avent flaskene er ikke i smokken men i ringen.. Vi bruker også mam på aventflaskene og det går helt greit! Det kommer boblelyder til oss også, men sånn er det bare, null problemer med luft i magen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå