Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tusen takk for kjempekoselige lykkeønskninger! Nå er jeg tilbake, og vel hjemme på sofaen sprenger det godt i magen gitt. Men jeg har skjønt at det er naturlig, så jeg klager ikke :) Før første dose i går var egget 19 mm og slimhinna perfekt, som legen uttalte det. I dag hadde jeg hatt eggløsning før jeg fikk andre dose. Utrolig spennende... Jeg er jo så glad for at jeg faktisk hadde eggmodning og fikk eggløsning, jeg da! Og jeg må bare si at jeg er så fornøyd med Nordica... Jeg synes de var så hyggelige og laidback og proffe. Ble helt rørt, jeg. Nå blir det 14 rare dager... Og forresten; jeg synes hele opplevelsen var ganske absurd. Gå der i Københavns gater og dryppe sæd fra en vilt fremmed mann... He, he. Jeg har knist en del for meg selv :) :) Noen som kjenner seg igjen i det? Er vel en sånn typisk "første inseminasjon-opplevelse"...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he.. det har jeg ikke tenkt på at det faktisk kommer sperm ut igjen etter insemasjon. Sprøtt. Håper han var kjekk da ; )

Jeg kan teste på onsdag, var og handlet inn 4 tester i dag. Men det er utrolig lenge å vente.

Vi får håpe du klaffet på første, dobbel dose burde jo gjøre susen.

Skrevet

Kjenner igjen følelsen av en absurd opplevelse ja..:-) Det var jo bare 12 dager siden jeg hadde min første inseminasjon så følelsen sitter friskt i minne!

Nå fortalte de meg på Stork at det er ikke sæden som renner ut igjen. Sædcellene svømmer opp igjennom egglederne (hvor de forhåpentligvis finner et modent egg:-)). Det som renner ut er det de har blandet med sæden, dvs næringsmidler etc.

Håper det klaffer på første forøk for deg!

Skrevet

Jeg synes også det var en veldig "rar" dag. Det jeg i etterkant husker best fra denne spesielle fredagen, er at jeg var og spiste lunsj, og gikk og kikket i butikker. Besøket på klinikken var jo unnagjort på få minutter..

Det er noen spennende dager du har foran deg. Jeg krysser fingrene alt jeg kan for at det var en vellykket tur :-)

Skrevet

Hahaha, ja dette er kjent.

Men, jeg håper du kun får oppleve det en gang... ;o)

Lykke, lykke til!!!

Skrevet

Å... så spennende!

- og jeg ble så glad når jeg hørte at donorene også må ha ett "platt" utseende - dvs. ingen store ører, neste - øyne osv - de må se helt normale ut. Det er jo kun 1 av 10 som går gjennom nål-øyet, og ett platt utesende vil jo si velpropesjonalt - så kjekk er han helt sikkert!

Nei, dette blir spennende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...