Gå til innhold

Noen som har erfaring med Teutonia Mistral?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler dette kanskje er det beste valget for oss.

Men vil gjere høre andres erfaring med denne:-)

Er bærebaggen smal og liten for vinterbabyer?

Er vognen tung og vanskelig å legge sammen og frakte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært veldig fornøyd med vogna. Lett å trille og lun og god. Hadde vinterbaby (oktober så det ble jo hele vinteren) og brukte lammeskinn og dundyne i begynnelsen og så hadde jeg en voksipose når det ble kaldere. Tok ut bakerste delen av softbaggen så ble det god plass. (Du kan dele softbaggen med en glidelås). Men voksiposen er jo litt stor da så hvis du kjøper en dunpose får du fint plass til den i softbaggen. Siden du har termin i februar er det jo bare de første mnd du trenger stor pose i baggen og da er jo babyen så liten at den tar jo ikke så stor plass. På våren bruker du vel en tynnere pose eller dyne så da blir det jo god plass i baggen uansett. Kan iallefall anbefale vogna jeg. Den er lett å legge sammen.

Skrevet

Samme her. av alle vogner jeg har hatt er denne og OTH de jeg har vært mest fornøyd med.

Skrevet

Den er ikke tung, den er lett å slå sammen og tar ganske liten plass i bilen. Softbagen er fin og lett og vogna er veldig god og lun til norsk klima. teutonia har også en del finesser som lufting i kalesjen etc som er supre. Liker ikke luftkanalhjulene til teutonia, ville tatt lufthjul. Og farge fashion brown... den er fin.

Skrevet

Ville også tatt lufthjul og kjøpt et ekstra regntrekk. Det som følger med er ikke brukandes. Men det andre er knallbra! Anbefaler også den lille solskjermen etterhvert. Har brukt den mye for å få litt skygge i vogna også når det ikke er sol. Lett å pakke vekk i den lille lommen bak på kalesjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...