Gå til innhold

Voksi pose eller annen pose?? Blir helt forvirra jeg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Er det noen som har erfaringer og meninger om hva slags pose som er best å bruke i sportsvong delen? Voksi pose eller Oder...ettellerannet eller en helt annen pose???

Hvis Voksi, den med knyting eller den meg spenner?

Håper det er noen som kan hjelpe meg litt.... hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en voksi fra 90 tallet den er det knyting på. Kjeme deilig pose å ha på vinteren.

Skrevet

Hater voksi - bare styr med den der knytinga

Går for Ticket to heaven sin dunpose - perfekt for oss ;)

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Voksi!

Synes ikke det er noe styr med knytinga..

Skrevet

Jeg er kjempe fornøyd med voksi, men anbefaler med knyting. Den med spenner er visst helt ubrukelig..

Skrevet

OK, tusen takk skal dere ha.

Hvor får man tak i Ticket to Heaven poser da?

Gjest 2 nydeIige små
Skrevet

har saueskinnspose. vi så på voksi til førstemann, og forsto liksom ikke helt hva som var så gjevt. hadde valgt dunpose før voksi. synest det er pent med saueskinnsposer, liker looken, men alle har jo ulik smak :-)

Skrevet

Nei jeg vet ikke hva som er så gjevt med voksi pose jeg....

Vil bare ha en pose som er varm og god og som kan brukes i noen år fremover.... i pulk osv....

Ha en fin fin lørdagskveld da! :-)

Skrevet

Jeg har aldri hatt Voksipose. Har lammeskinn-posen fra jeg selv var baby og den holdt kjempefint til jenta mi og skal bruke den nå og til sønnen min. Nå som det bare er litt kaldt har jeg et hjemmestrikket tjukt og tovet pledd under han og en dyne over han.

Skrevet

Jeg kjøpte Odenwalder til min eldste og kjøpte Voksi med knytting til nestemann. Jeg brukte Voksien to ganger og byttet den ut med Odenwalderen. Det ble så mye styr med bretting og knytting. Så jeg har i praksis en ubrukt Voksipose. Et bittelite bomkjøp for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...