Gjest Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 Kjøper/gir dere julegaver til fadderne til barna deres?
Nanna:-D Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 Døm som er faddere til gutten vår er folk som jeg nok uansett hadde kjøpt gave til, men det kan hende jeg kjøper en liten ting bare fra han til døm. Føler ikke at det er no jeg må, men vis jeg finner no som passer, så kanskje. Men uansett ikke no voldsomt no...
Gjest mphs Skrevet 20. september 2008 #3 Skrevet 20. september 2008 Jeg får ikke noe hos den ene jeg er fadder på og den andre jeg er fadder på er søsteren min sin unge. Jeg syns ikke det er noe jeg trenger å få, men jeg syns det er veldig rart at de aldri takker for verken julegaver eller burstagsgaver jeg kjøper til hun og søsteren hennes(jeg treffer de veldig sjelden siden de bor langt unna).
Gjest mphs Skrevet 20. september 2008 #4 Skrevet 20. september 2008 Må knskje skrive at vi ikke har døpt ungene våre så vi har ikke faddere til våre.
twoboys & a girl Skrevet 20. september 2008 #5 Skrevet 20. september 2008 bruker å gi dem bilder eller noe barnet har laget. I år holder vi på å lage hender og fotavtrykk på lerret. De fikk bilder tidligere i år.
2 hjertegull :) Skrevet 20. september 2008 #6 Skrevet 20. september 2008 Smart tips, dette med bilder.. Det er genialt å gi.. Et fint forstørret bilde i ramme
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 20. september 2008 #7 Skrevet 20. september 2008 Enig i at bilder er en god ting. Har alltid fått det av han jeg er fadder til. Enten bilder av gutten/ kalender med bilder av gutten, og nå når han har blitt større bilder/ting han har laget selv. Kjempe kjekt å få synes jeg. Har selv tenkt å gi bilde (fra babyfotograferingen) til fadderene fra gutten(i tillegg til de de får fra oss siden vi er søsken).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå