Gå til innhold

Kinesisk fødselskalender...

Anbefalte innlegg

Skrevet

sies å være 90 % sikkert når det gjelder kjønn... har d stemt på dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her stemmer det overhode ikke....

Skrevet

Fødselskalenderen sa jeg skulle få jente, men det kom en gutt!

Skrevet

Ikke hittil. Dessuten er kalenderen her og kalenderen på babyverden forskjellig. Umulig å vite hvilken en skal gå etter..

Skrevet

stemte ikke første gangen nei.

Skrevet

vi får ulike og noen jeg kjenner sto det jente men de fikk gutt....så tror den er veldig tilfeldig som alt annet ;-/

Skrevet

Det stemte på meg første gang, ble gutt. Skal ifølge den bli gutt nå også, men håper det er feil. Hadde vært kos med en av hver =)

Skrevet

stemte på min første, men det er jo ihvertfall 50% sjanse for at det skal stemme på slump da :)

hvis det stemmer denne gangen skal jeg få gutt, blir artig å se. hadde vært kjekt med gutt siden jeg har jente fra før, men det spiller ingen rolle for meg hva det blir

Skrevet

det var den på babyverden som stemte for meg da, er visst en annerledes en her på BIM ja...

Skrevet

Babyverdens fødselskalender stemmer 100% på mine 4 barn og her på BIM stemmer den 50%.

Skrevet

Jeg har sånn 50/50 tro på den..

Jeg er 22 når barnet kommer, men blir 23 få mnd etter. Det står gutt om jeg er 22 når babyen kommer, og jente på 23.

For min del er både babyverden sin og BIM lik

Skrevet

På besøk fra andre tri:) Forrige gang sa denne på BIM og den på BV forskjellig, det ble gutt. Denne gangen sier begge jente, men fostervannsprøve viser gutt:)

Skrevet

hvor ligger den fødselskalenderen på bim der man kan se om det blir jente eller gutt?

Skrevet

Fødselskalendenderen her på BIM har stemt på meg begge ganger. Det har ikke den på Babyverden gjort. Det er nemlig forskjell på de to.

• 1 år senere...
Skrevet

Jeg har funnet 3 forskjellige kinesiske fødelskalendere allerede. Lurer på om det finnes flere?

På to av de skal jeg nå ha ei lita jente

og på den siste skal jeg ha gutt, så jeg vet ikke helt om denne kinesiske kalenderen er rent oppspinn eller hva!?!?........

Skrevet

Stemmer ikke på meg, alle kalenderene sierjeg får en jente. Men UL viste gutt :) Er 21 når babyen kommer i desember, og blir ikke 22 før i slutten av februar. :)

Skrevet

stemte på meg med jenta mi.. sier gutt nå.. så blir spennende å se på UL.. jeg syntes bare det er morsomt tidsfordriv mens man venter på UL:)

Skrevet

Den på babyverden stemte sist, men ikke den her. Men det er jo 50% mulighet for å treffe da så når den ene sider gutt og den andre jente må jo en stemme;) Jeg har en jente.

Skrevet

Den kinesiskefødselkalenderen har stemt på begge mine. kalender = jente... UL = jente Og ja det kom en jente :) Denne gangen Kalender = gutt.. 2 UL = Gutt så får tiden hvise om det faktisk er en gutt :)

Skrevet

Det stemte på min førstefødte :) Det ble ei jente da. Etter hva jeg har regnet frem til, så har jeg termin 2 mai 2011, og da blir det jente igjen :) Veldig glad for det :)

Skrevet

Stemmer ikke i det hele tatt. Har fått to gutter.. men ifølge den kinesiske fødselskalenderen skulle det blitt jenter :P Nå skal det bli gutt, så får håpe den tar feil nå også :D Koselig med ei jente når vi har tre gutter tilsammen!

Skrevet

Om det stemte hadde jeg hatt 2 prinser =0) men har 2 vakre prinsesser =0)

Skrevet

Det stemte på meg forrige svangerskap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...