Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 Fikk høre så mye skryt av denne vogna, men jeg er ikke fornøyd. Det eneste positive med den er at den er lett og smidig, topp shoppingvogn, men thats it! Har ikke hatt den mange månedene, men den er allerede blitt kalvbeint, virker som den faller sammen på midten. Det er også vanskelig å komme til under kurven så lenge du har barnet vendt mot deg. Irriterende! Den er litt "veltende", tørr ikke la storebror trille. Synd! Ryggstøet er også veldig vanskelig å regulere, må stå å hale og dra for å skifte stilling. Vogna er dessuten for lav etter min rygg å bedømme. Blir sliten av å stå bøyd når jeg feks skifter en bleie i farta. Jeg har fargen sort fashion, og det jeg ikke tenkte på når jeg kjøpte den, var at den er helsvart også inne i kalesjen. Noe som er kjedelig for lillemann. Han har ingen figurer å titte på stakkar! Selve vogna var jo billig syntes jeg, men den kom opp i samme pris som andre vogner når du har kjøprt alt tilbehøret som ikke er inkludert. Feks insektsnett, regntrekk, stormtrekk og stelleveske. Ble mye negativt dette, men sånn føler jeg det! Angrer på at jeg ikke kjøpte emmaljunga i stedet. Naboen har den, og den ser ut til å ha mye bedre KVALITET!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 Du nevner tilbehør som ikke er vanlig følger med i andre vogner, og at lillemann ikke har noen figurer å kikke på er da bare for deg å lage til selv? Selv synes jeg den er veldig stødig og absolutt ikke "veltende", men kanskje det har sammenheng med at du sier den er blitt kalvbeint. Ville kanskje tatt en prat med butikken om den er blitt skev, det skal de jo ikke etter vanlig bruk. Så kan du jo evt. forsøke å selge vognen, for å kjøpe en du liker i steden
Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #3 Skrevet 20. september 2008 Ja mye av det du nevner som at ryggstøtta er vanskelig å bruke og at den er kalvbeit kan være reklamasjon... Det er jo tre års fabrikksgaranti på Teutonia nå så da får du joklage. Ryggstøtta skal ikke være hard heller, men den er jo litt mer solid enn andre merker så kanskje det bare er uvant? Høyden er jo som den er...
Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #4 Skrevet 20. september 2008 Jeg har brukt vogna mi i hver dag i over ett år, og den har enda ikke blitt kalvbeint, så det ville jeg klaga på! Det at fargen inni kalesja er kjedelig er lett å gjøre noe med, heng opp et lekekjede, klistre en reflex inni vogna ol. Jeg syns at den virker stø, ikke opplevd at den velter lett, men jeg har ikke andre barn som holder i vogna osv. Men syns den virker stø til å være trehjuling. Handlekurva er jeg ening med deg i, den er håpløs så lenge barnet er vendt mot deg, men når man snur sittedelen er det problemet borte! Ja den er lav, men emmaljunga sin er like lav når man har på sportsdelen, har sammenlignet de! Uansett er det kjedelig at du ikke er fornøyd med vogna di, det er skikkelig irriterende, har vært der selv, solgte den første vogna mi nesten med en gang fordi den ikke passet til meg! Selv om jeg elsker s3 vogna mi, betyr jo ikke det at den er perfekt for alle:-) Hadde jeg vært deg ville jeg først klaget på at den har blitt kalvbeint så fort, kanskje du til og med er så heldig at du får byttet den inn i en annen vogn:-) Hvis ikke bør du legge den ut for salg, bli kvitt hele problemet å kjøpe deg f.eks emmmaljunga! Lykke til!
nr.4 i oktober Skrevet 21. september 2008 #5 Skrevet 21. september 2008 Jeg ville ha klaget til produsenten ja, dersom vogna har tydelige feil eller skader/mangler som ikke bør være naturlig for den å ha fått i forhold til alder og bruk. Hvis du ikke ønsker ny vogn av samme type uansett, da ville jeg heller ha solgt Teutoniaen til en ok/rimelig pris, og kjøpt en brukt (Emmaljunga evt, som du nevnte.) Kan få mye vogn for pengene da.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #6 Skrevet 21. september 2008 Å det er kjipt å ikke være fornøyd med vogna. Byttet min brio etter kun tre mnd. Men heldigivis finnes finn.no!!! klag på vogna og få den fikset og legg den ut fo rsalg. Ingen vogner er perfekte men prøvelån naboen sin og sjekk om du liker emmaljunga i stedet.
Blå + en i magen Skrevet 22. september 2008 #7 Skrevet 22. september 2008 Hei! Jeg har Emmaljunga nå, og har såå lyst å bytte til Teutonia S3, av mange samme grunner som du vil bytte til Emmaljunga. Hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå