Gå til innhold

maxi cosi mura/Quinny freestyle comfort 3xl

Anbefalte innlegg

Vi har freestyle etter førstemann, men synes denne mura'en ser så kjekk ut, noen som vet hvor stor denne blir når man slår den sammen i forhold til Quinnyen? Og går det ann å bruke mura bagen på Quinnyen eller er adapterne forskjellige?

Fortsetter under...

Mura'en blir mye mindre. Jeg har kjøpt Mura nettopp fordi den blir så liten sammenslått. Har en Saab 93, og bagasjerommet på denne er så lite at det er ikke mange vogner som går inn i den. Mura går inn med god margin. Vilanbefale deg å lese en test/ review om vogna her: http://strollersandprams.com/strollers/464/Maxi-Cosi-Mura-4/review-1.html#Size. Svært informativ og svarer nok på det meste du evt. lurer på om vogna. Hardbagen er også kjempestor, faktisk på størrelse med Simo-vognene!

Ja, har vært å sett på vogna, men er ikke så sikker på sittedelen.. Hardbagen likte jeg utrolig godt!! Diger! Skikkelig flott vogn, men så har vi da Quinnyen som jeg forsåvidt liker.. Kunne solgt den da, men får nok lite igjen for den i forhold til hva Muraen koster.. Hadde vært så kjekt om hardbagen passet på adapterne, men etter å ha kikket på dem ser jeg jo at det er andre for bagen.. Men kanskje det er å få tak i andre til Quinnyen?? Noen som vet?

Jeg har vært og prøvet Mura men selv om understellet var smidig og kjempebra å kjøre fant jeg sportsvogndelen for kort. Min 1,5åring som er normallang hadde hodet nesten helt oppi kalesjen så den avskrev jeg med en gang.. Den kunne jeg ikke hatt resten av vognperioden i alle fall.. Det var kjempesynd for vognen likte jeg veldig godt ellers..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...