Grom-jinta Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 ...på dag 14, men blør. Da er det vel veldig lite håp?
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 Det er aldri noe positivt å blø, men veldig mange som gjør det og allikevel lykkes.. får håpe du også opplever det ) masse lykke til!!!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 20. september 2008 #3 Skrevet 20. september 2008 Håper blødningen er harmløs, og at dette går din vei ! Lykke til )
Mille38 Skrevet 20. september 2008 #4 Skrevet 20. september 2008 Hei Grom-jinta, jeg har det som deg. Også veldig usikker på dette nå. Fikk først blødning som ga seg. Deretter 2 dager uten blødning, men i går og i dag blør jeg igjen. Fremdeles positiv test. Noen andre med erfaringer her? Klem til deg Grom-jinta, hvordan føler du deg da? Andre symptomer? Jeg skal og ta blodprøve mandag.
Grom-jinta Skrevet 20. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. september 2008 Tusen takk Tullemor1 og Vil så gjerne! Er ikke bare bare dette Mille38... Ingen symptomer, bare blødning og menssmerter. Føler meg så absolutt ikke gravid. Men testet positivt med tre forskjellige tester i dag. Kjemisk graviditet kanskje? Hvordan føler du deg da? Kjenner du noe? Blir godt å få tatt denne blodprøver på mandag i hvertfall! Stor klem tilbake til deg Mille38!
Mille38 Skrevet 20. september 2008 #6 Skrevet 20. september 2008 Nei dette er ikke bare bare!! Slitsomt! Jeg har hatt masse symptomer, og følt meg gravid. Uggen å kvalm, og masse strekking i magen. Men nå er det menssmerter og bllødning. Jeg har og en del positive tester her etterhvert siden onsdag ja. Du må holde meg oppdatert!! Klem
Grom-jinta Skrevet 20. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. september 2008 He he. Har "samlet" fire positive tester i dag jeg også. Vært ute nå og kjøpt en digital test (og ob, litt rart å trenge begge deler , jammen poppet det ikke opp "gravid" på den... Skjønner ingenting jeg. Vi får holde hverandre oppdatert. Lykke til på mandag da Mille38! Skal tenke på deg... *klem*
Gjest Skrevet 20. september 2008 #8 Skrevet 20. september 2008 Gratulerer Håper spiren klorer seg fast til tross for blødning
*sommer* Skrevet 20. september 2008 #9 Skrevet 20. september 2008 Gratulerer med positiv test Grom-jinta. Det er godt å se at noen i uke 36 har klart det. Håper blødningen din går over og at blodprøvene viser masse hcg.
Mille38 Skrevet 21. september 2008 #10 Skrevet 21. september 2008 Hei Grom-jinta, hvordan går det med deg i dag? Jeg har blødd masse i natt, usj! Fremdeles positiv test, men jeg ser den blir svakere. Så her er nok løpet kjørt ja. Klem
Grom-jinta Skrevet 21. september 2008 Forfatter #11 Skrevet 21. september 2008 Hei Mille38! Ser bare mørkere og mørkere på dette... Har akkurat som deg blødd masse i natt. Og streken ble svakere i dag enn i går. Huff, syns dette er uutholdelig... Jeg som var så skråsikker på at det virkelig var selve Gullegget (med stor G) som du fikk satt inn. Et skikkelig fighter egg! Men vi har jo fortsatt en ørlite håp da, når vi får svar på bp i morgen. Vi får krysse fingrene og håpe på det beste! Håper uansett at du har en fin (så fin som mulig under disse omstendighetene) søndag, og klarer å slappe av og kose deg... *klem*
Mille38 Skrevet 21. september 2008 #12 Skrevet 21. september 2008 Hei igjen, ja det er uutholdelig!! Men jeg er helt sikker på at løpet er kjørt. Kommer nok til å ta blodprøven i morgen, bare for å sjekke at det ikke er svangerskap utenfor livmoren. Det var nok et fighteregg, men det kjempet vel ikke nok da..... Fikk du noen på frys, husker ikke det nå? Fin dag til deg og:) Klem fra meg
Kine71 Skrevet 21. september 2008 #13 Skrevet 21. september 2008 Hallo grom-jinta! Oj sann! Tenkte at det var utrolig flott at både du og mille hatte fått positive tester. Kan ikke bare disse blødningen gi seg da! Jeg håper det at det går bra, men skjønner at det er mindre håp nå. Må få høre hva de sier etter blodprøvene. Masse klemmer
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 21. september 2008 #14 Skrevet 21. september 2008 Selv om dere blør trenger ikke alt håp å være ute. Jeg blødde fra rugedag 10 tom 7+4, men jenta ligger nå og sover. Ingen tester er like heller selv om det er samme merket. Det beste er å få tatt blodprøver for å se om verdiene stiger eller synker. Hos meg steg de til tross for at jeg blødde. Var sikker på at det skulle gå galt, men heldigvis gikk det denne gangen. Masse lykke til!
Grom-jinta Skrevet 22. september 2008 Forfatter #15 Skrevet 22. september 2008 Da har dommen falt; egget (eggene) hadde tydelig prøvd å feste seg, men ikke klart det... Hadde hcg på 15. Så da er det over og ut for min del. Tusen takk for lykkeønskningene alle sammen, det varmet! Har tre egg på frys, men de er bare to-delte, så fikk anbefalt å begynne rett på nytt forsøk i november... Mille38: Hvordan gikk det med deg i dag?
Mille38 Skrevet 22. september 2008 #16 Skrevet 22. september 2008 Hei Grom-jinta, Veldig leit å høre. Vet hvordan du har det. Fikk akkurat samme beskjed fra sykehuset som deg. Ta vare på deg selv:) Klem fra meg
Grom-jinta Skrevet 22. september 2008 Forfatter #17 Skrevet 22. september 2008 Så trist Mille! Hadde håpet at du skulle få litt mer oppløftende nyheter enn det jeg fikk i dag... Ta vare på deg selv du også! Har du tenkt no videre om hva dere skal? *klem*
Mille38 Skrevet 22. september 2008 #18 Skrevet 22. september 2008 Vi er i den situasjonen at vi ikke vet om vi får ett forsøk til i det offentlige. Skal på møte med legen neste tirsdag. Får ta det derfra. Har ett forsøk igjen hos Hausen. Vi har brukt 2 forsøk der av en pakke på 3. Hva med dere? Klem
Kine71 Skrevet 22. september 2008 #19 Skrevet 22. september 2008 Å nei grom-jinta og Mille. Det var trist å høre. Jeg håper bare vi er heldigere neste runde jenter. Jeg har hatt et avbrutt forsøk og et nå, så jeg har to igjen i det offentlige. Trodde jeg hadde tre 4-delte egg i frysern, men er plutselig usikker på det. Må spørre når de ringer meg. Har spurt om å få starte med et nytt forsøk før jeg evt setter inn fryse-egg, men de måtte diskutere dette på klinikken. Jeg ønsker dere masse lykke til når dere kommer over dette. Tenker på dere begge. Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå