Gå til innhold

Bekkenløsning/ikke gravid

Anbefalte innlegg

Høres sikkert sprøtt ut, men....

Fikk en sønn for 2,5 år siden og hadde da bekkenløsning. Sånn midt i mellom. Kunne gå etc. men det gjorde ganske så vondt. Dagen etter jeg hadde født var alt som det skulle være igjen.

For et par uker siden kjente jeg de samme smertene. Siden da har jeg "følt" jeg har bekkenløsning. Måtte kjøpe en graviditetstest i dag for jeg syntes det var så rart. Jeg var ikke gravid.

Er det mulig å få tilbakefall når man ikke er gravid? Det kjennes faktisk helt likt ut.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138731017-bekkenl%C3%B8sningikke-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg får bekkenløsniga tilbake når jeg har mensen og eggløsning. varer et par dager hver gang.

men nå nå jeg ble gravid, så var bekkenløsninga tilbake før jeg testet positivt. så det er mulig og ha bekkenløsning før testen kan bli positiv.

men du er sikker på at det ikke er noen låsning eller liknende siden du har hatt det en stund og fremdeles ikke tester positivt?

Hei,

jeg hadde det også da jeg var gravid med førstemann for 13,5 år siden. Har ikke fått flere, men prøver nå. Da jeg gikk på p-piller ble det alltid verre rundt mensen. Da jeg sluttet på pillene fikk jeg et kraftig tilbakefall med en gang, så ille at legen min skrev "bekkenløsning uten graviditet" i journalen min. Han sendte også en henvisning til kvinneklinikken fordi han mente de har mer peiling på bekkenløsning der.

Etter den første måneden etter p-pillestopp virket det som om bekkenet kom litt "på plass igjen". Har nå funnet ut at jeg blir gradvis verre en uke før el frem til el, så blir det litt bedre igjen etter el for så å bli verre igjen under mensen.

Denne pp har det vært et sant H fra el til ikm i morgen, tirsdag eller onsdag, så jeg lurer jo litt nå....

Har du forreste fått mensen eller testet pos. nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...