Gå til innhold

Nå er det

Dukkedeisi

Anbefalte innlegg

lenge siden jeg har vært her inne! Jeg håper det går bra med alle modne gravide, og at svangerskapene går sin gang!

Jeg har vært på Ullevål og Rikshospitlet siden sist, i forbindelse med duo-test. Blodprøve på Ullevål og ultralyd på Riksen en uke etter.

Jeg var nervøs og sov dårlig natten før ultralyden, var så redd for at det kanskje ikke var liv der inne.Det var heldigvis helt ubegrunnet.

På ultralyden fikk vi se en liten skapning som turnet rundt i full fart. Den lille kroppen var veldig samarbeidsvillig, og målingene gikk veldig greit. Blodprøvene og ultralyden ga veldig fine resultater og endte opp på 1 til 1160 på downs. Jeg er selvfølgelig glad for det, men mest glad for at det lille mennesket virkelig så ut til å ha det bra! Jeg må virkelig si at beskyttelsesinstinktet hos meg slo ut i full blomst! Lykken er stor for gravør med frue:-)

Nå skal vi ut og nyte det nydelige høstværet,og at vi har kommet oss over i andre trimester!

Ha en praktfull helg!

Hilsen

Fortsetter under...

Så flott at dine prøver ga fine resultater! Det kjennes veldig godt når alt ser bra ut..Jeg var også på Ullevål og Rikshospitalet for noen uker siden.. Det er utrolig stort å se at den lille bevege seg, nesten litt uvirkelig å se så mye liv i en liten kropp. Veldig fornøyd med mine resultater på duo-test og ultralyd.. Nå skal jeg senke skuldrene og bare nyte dette svangerskapet.. Gleder meg til ultralyd i uke 18 og det blir en spennende tid fremover,-)

Jeg ønsker også alle modne gravide lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...