Gå til innhold

Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er alene med min sønn på 19 mnd. Han sover som oftes forsatt ikke hele natten igjennom. Legger han kl 20.00 og innen kl 01.00 har han kanskje våknet 3 ganger.. Jeg er så sliten og trøtt! Går inntil han og legger han ned igjen i sengen men han vil bare inn til meg, noe han av og til har fått lov til etter eg har kjempet til kl er både 5 og 6 om morningene.

Har dere noen andre forslag på hva jeg kan gjøre for å få han til å sovne igjen av seg selv hvis han våkner på natten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da gjelder det å hente opp energien du ikke har i noen dager/ei ukes tid. Så lenge han får lov til å bli med i senga di innimellom kommer han nok fortsatt til å holde seg våken til han får lov innimellom. Her hjemme har jeg bestemt at jeg ikke orker kampen så lenge jeg har både jobb og skole, så jeg legger ham i egen seng og når han våkner kommer han inn på rommet mitt. Da få han bare sove videre på armen. Merker at det blir skjeldnere og skjeldnere etter hvert som tiden går, men minst 3 netter i uka ennå og min blir snart to...

Skrevet

Ja har jo gjort det til en dum uvane å la han komme i sengen min fordi jeg selv er så sliten, men blir det ikke da enda verre når eg virkelig går inn for å legge han i egen seng? Han legger seg helt fint om kveldene, ikke en lyd hører jeg fra jeg legger han ned til han da våkner igjen.. Har lurt på om det er fordi han sover lenge på dagen ute i vognen. Han gjesper jo allerede ved frokost bordet og når jeg spør om han er trøtt, sier han ja..

Går selv på skole så er slitsomt å måtte ta kampen alene med han..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...