Gjest Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 eller bør vi ta av gassbindt og sjekke om det har sprekt opp igjen? er bare to tre timer siden det skjedde, men det har jo ikke blødd før nå....
Gjest Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 Nei, det skal egentlig være helt lukket da og ikke blø såvidt jeg fikk beskjed om sist jeg var uheldig. (okay, klønete da...) Jeg ville tatt en tlf til legevakta der det ble limt og spurt. Kan jo hende de har lyst til å ta en titt til, selv om det sikkert er greit så lenge det bare er litt:)
Gjest Skrevet 20. september 2008 #3 Skrevet 20. september 2008 nei det skal ikke det nei. var det jeg kanskje mener de sa.... får ta en tlf opp, kanskje vente til hun våkner så vi får sett. men det var hvertfall kommet litt blod på gassbindet så vi. å de var veldig usikre på om de skulle lime eller så... blæ. * litt nervøs for at de velger å sy det nå... det kommer jo ikke til å gå *
Gjest Skrevet 20. september 2008 #5 Skrevet 20. september 2008 Ja de limte og stripet det(stripset ganske løst, for Mie satt ikke helt rolig) og satte på gassbind. vi åpnet gassbindet da hun våknet, det ser ok ut, det er bare akkurat der han startet å lime det klarte å komme ut litt blod. men det sprikte ikke noe sted, så vi lar det være som det er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå