Gå til innhold

Hodepine/Migrene


LeneL79

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har ikke hatt så veldig mange plager hittil i svangerskapet, men er mye plaget med migrene og vanlig hodepine. Noen andre som sliter med dette? Noen tips for hva man kan gjøre? Vil ikke ta smertestillend, så det blir liksom bare verre og verre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Jeg har vært ganske heldig og sluppet unna forsterket migrene i svangerskapet, men jeg har hørt at det ofte blir værre da. Jeg bruker nesten ikke smertestillende til vanlig heller, men det eneste jeg kan anbefale er å åpne vinduet på soverommet på vidt gap og gjøre det helt mørkt. Ta det med ro/sov av det værste om du kan og har anledning til det.

 

Hvis ikke må man nok bite i det sure eplet og bruke smertestillende. Det er ikke farlig i begrensede mengder. Jeg er bare "redd" smertestillende pga min tante som knaskrer paracet som drops.. Psykisk avhengighet suger.. Tar det bare når jeg må.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann,

 

Jeg har ikke migrene, men er mye plaget med hodepine. Har merket at dersom jeg ikke får nok søvn blir det mye værre, så jeg passer på å få 9 timer hver natt det er mulig. Håper det kan hjelpe deg og :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...