MammaCecilie Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 Skifter dere på babyen når han gulper på seg, søler på seg, ved kveldstellet, morgenstellet...?
Margrethe:-) Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 jeg har en jente som gulper mye, skiftet body flere ganger om dagen. men har nå kjøpt sånne søte trekant skjerf på Eksit så nå går det en del sånne om dagen istede, litt lettere å skifte.. :-)
2 hjertegull :) Skrevet 20. september 2008 #3 Skrevet 20. september 2008 Vi skifter i utgangspunktet hver morgen, for hun har en egen en under pysjen som bare brukes om natten.. Så skifter vi selvfølgelig hvis hun har bæsjet gjennom, gulpet mye, eller sølt med vannflaska så hun blir våt..
MammaCecilie Skrevet 20. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. september 2008 Min gulper en del min også, men sånne trekant skjerf hørtes ganske smart ut:) Det må jeg se om jeg finner når jeg skal på senteret etterpå
Labambie Skrevet 20. september 2008 #5 Skrevet 20. september 2008 Body under pysjen? Det hørtes voldsomt ut... Vi skifter body hver dag.
2 hjertegull :) Skrevet 20. september 2008 #6 Skrevet 20. september 2008 Hun har en kortarmet body under pysjen fordi det er kaldt på soverommet, vi bor i finnmark og hun sparker av seg dyna hele tiden... Her er det høst allerede, og minusgrader ute om natten.. Uten bodyen om natta er hun kald, ikke bare på fingrene og i nakken, men på magen også.. Derfor! Er ikke så voldsomt egentlig :-D
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 20. september 2008 #7 Skrevet 20. september 2008 Har en gutt som sjelden gulper og bæsjer nesten aldri gjennom. Bruker som regel smekke for sikkel. En body kan derfor fint brukes i 2-3 dager samme med pysjamas.
spent08 Skrevet 20. september 2008 #8 Skrevet 20. september 2008 Hva er galt me body under pysjen?vi bor ikke i finnmark ,men i trondheim, og jeg grøsser på ryggen med tanken på at gutten min ikke skulle hatt noe under den tynne pysjen.......
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 20. september 2008 #9 Skrevet 20. september 2008 Nå har jeg en gutt som til tider gulper en del, så ser ikke helt vitsen med å skifte hver gang han søler på seg. ( med mindre han søler/gulper masse!) Bodyen går i skittentøyskurven på kvelden, sånn at han begynner dagen med rene klær. Hadde blitt dyrt om vi skulle skiftet hver gang han ble litt skitten, med tanke på alle de bodyene vi ville måttet ha da! :-0
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 20. september 2008 #10 Skrevet 20. september 2008 Hehe, signerer på ditt inlegg jeg skogNymfen & murmeldyret jeg, Han får ny body på morgenen og skifter bare hvis det er krise, bæsj, tiss eller veldig våt av noen grunn. Kan liksom ikke skifte hver gang de blir skittene nå når de er så små.
Jewel m/jente får gutt Skrevet 20. september 2008 #11 Skrevet 20. september 2008 Her skiftes det hver morgen, og kun om dagen hvis det er sølt på og vi skal noe sted, eller det er megagulp eller annen søl.
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 20. september 2008 #12 Skrevet 20. september 2008 Varierer hvor mye jeg skifter på henne. Dersom hun gulper på seg, eller får grøt ol på bodyen, så skifter jeg den. Skjer ikke dette, kan hun ha bodyen hele dagen, og så går den i skittentøykurven ved kveldsstellet =)
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 20. september 2008 #13 Skrevet 20. september 2008 Går gjerne i samme boddy i 2-3 dager, eller til den blir "skitten". Da hives den i vasken om kvelden, eller før vi drar om vi skal et sted. Bruker sån tynn nattpose under dyna, ellers sparker han den bare av. Ellers hadde nok vi også hatt boddy under pysjen. Begynner å bli kaldt i Trondheim på natta ja, og om vinduet skal få stå litt oppe må vi kle på....
Gjest 2 nydeIige små Skrevet 20. september 2008 #14 Skrevet 20. september 2008 når det trengs. men er ikke fullt så nøye på litt flekker når vi bare er inne, som når vi skal ut blandt folk. våt eller skitten, eller bare fordi den ikke går med resten av antrekket :-)
mammadalten :) Skrevet 20. september 2008 #15 Skrevet 20. september 2008 setter jo alltid på nytt antrekk ved morgen stellet, skifter hvis veødig våt av gulp eller annen krise hvis ikke slenges den i skitten tøyet om kvelden når pysjen skal på samme body i 2-3 dager er helt uaktulet.. unnskyld meg, bruker ikke samme topp på meg selv så lenge heller så.. mener ikke være frekk, men hvorfor samme body så lenge,"huldertussen"?
mammadalten :) Skrevet 20. september 2008 #16 Skrevet 20. september 2008 sorry,huldretussa var det:) de trekantene fra exit/nameit er GENIALE ja, ANBEFALES
Ella78 m/ A&M Skrevet 20. september 2008 #17 Skrevet 20. september 2008 Jeg er så fæl at jeg bruker samme body to dager på rad om den ikke er skitten. Jeg bruker jammen samme topp selv også to dager på rad når jeg går her hjemme, huttetu... Selvfølgelig kaster jeg den i skittentøyet om kvelden når vi skifter til pysj hvis den er synlig skitten, og dersom han blir skikkelig våt/skitten e.l. i løpet av dagen...
mammadalten :) Skrevet 20. september 2008 #18 Skrevet 20. september 2008 mente ikke at alle var fæle som gjorde det men tar vel av alt når man tar morgenstellet? så hvorfor ikke sette på ny jeg er vel litt for glad i å sette sammen antrekk til mini mannen min her
Ella78 m/ A&M Skrevet 20. september 2008 #19 Skrevet 20. september 2008 Joda, skjønner tankegangen, men jeg er ikke SÅ glad i å vaske klær heller, så... Må innrømme at jeg holdt på sånn i starten, men nå har jeg liksom roet meg litt på området... Men det er jo morsomt med alle de søte klærne da... Må nesten bli litt misunnelig, han får jo nye klær HELE tiden!!
mammadalten :) Skrevet 20. september 2008 #20 Skrevet 20. september 2008 nei det er klart.. klesvask er jo så som så men vasker hver dag så bruker en vask på maskinen som heter daglig vask med kortere program han har jo så mye tøy så må bytte på litt ofte for å få brukt så pappaen tror det er "nødvendig" med alt mamma kjøper shopping gal jeg, før meg nå mini.. & litt meg.. men mest i mini str, er så mye fint&kult,søte små plagg som henger på rekke&rad
Ella78 m/ A&M Skrevet 20. september 2008 #21 Skrevet 20. september 2008 Aha, det var lurt. Fin måte å overbevise Pappaen om at vi "trenger" ting, ja.... *noteres*
mammadalten :) Skrevet 20. september 2008 #22 Skrevet 20. september 2008 ikke sant morsomt med *noteres* God kveld til Ella&Max!
Ella78 m/ A&M Skrevet 20. september 2008 #23 Skrevet 20. september 2008 God natt! Max sover, og det skal Mammaen hans også nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå