Gå til innhold

Foreldresamtale i barnehagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan var foreldresamtalen i barnehagen der barnet deres går? Hva snakket dere om og hvordan var den "bygget" opp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den bruker å slik at kontaktpersonen til barnet eller ped leder prater om hvordan ting går i bhg. Evt hva en kan jobbe videre med. Hvordan barnet leker med barna, forholder seg til andre barn/ voksne. Evt gir råd og veiledning om f. eks trass/grenser osv.. Hvordan de på avd jobber med det.

Så kan dere foreldre ta opp det dere lurer på.

Skrevet

Hei!

Under vår foreldresamtale tok vi opp hvordan jenta vår fungerte med de andre barna, tvikling, måltidene og hva hennes favoritter var.

(Hadde det vært noe som hadde vært vanskelig så ville de nok tatt dette opp under et slikt møte. Vet det er et par i bhg.en hennes som lager skikkelig kvalme, så jeg vil tro at disse ble diskutert med foreldrene...)

De tok opp planene framover og program de hadde som feks at de skulle male og tegne mer.

Vi har veldig god kommunikasjon men bhg.en vår, men det er alltid godt med et godt info.møte i tillegg.

Skrevet

Jeg takket nei til samtale i år. De skulle ta opp hvordan hun var i barnehagen, fremgangen hun har hatt, språket, samhandlingen med de andre osv. Følte ikke at det var noe å lure på, de er nemlig veldig flinke til å fortelle underveis.

Fikk imidlertid litt "kjeft" av min søster da. hvordan jeg kunne takke nei til en time med skryt av datteren min... hehe...

Men jeg kommer nok til å gå neste gang

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...