Gå til innhold

Dysjer du og/eller din sambore med barnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lurer på om dere dysjer med deres småtroll? jeg føler det blir litt feil nå siden snuppa er 1,5år. hva syns dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg aldri hørt ordet "dysje" før, men jeg gjetter på at det er det samme som å dusje?

I så fall må jeg svare ja! :)

Hvis jeg er alene hjemme, og trenger en dusj, så får gutten vår på 16 mnd sitte i dusjen sammen med meg å leke med lastebil og båt :)

Hvis du ikke er komfortabel med å ha jenta di i dusjen, syns jeg du skal la det være. Uansett hvor gammel hun er!

Skrevet

ja, begge gjør det her i gården.

Ser ikke noe problem med det.

Men enig at du må nesten gjøre det som føles rett for dere.

Skrevet

Jeg gjør det. Og mini synes det er veldig morsomt :-).

Mener du virkelig at hun har blitt for gammel?? Lille jenta..

Men selvfølgelig, man gjør det som føles riktig.

Skrevet

ja vi dusjer begge to sammen med sønnen vår!!!

syns det ikke er noe rart å dusje med sitt eget barn!!!

Skrevet

ja, vi både dusjer og bader sammen når det passer sånn:) innimellom alle 3 sammen siden vi har et gigantisk badekar:) for oss er det helt naturlig og vi har det gøy med det, men vi er jo ikke like.

Skrevet

Dysjer er dialekt :) for meg går det greit å dusje med henne, men mannen min synes det er litt ukomfortabelt. Det har hendt to ganger at hun har begynnt å dratt i penisen hans. så derfor måtte jeg forhøre meg litt rundt hva folk gjør, og hva gjør en i en sånn situasjon?

Skrevet

Snuppen er 20 mnd, og innimellom så dusjer han med meg eller pappan..;) Som oftest bader han alene, men innimellom med oss;)

Skrevet

Vesla er som regel alltid med enten meg eller sambo i dusjen..

Skrevet

Vi har dusja med storebror til han var rundt 3 år, etter det syntes jeg han ble for stor så da begynte han å dusje alene eller bade sammen med lillebror. Nå bader de sammen hver kveld (ihvertfall etter bhg dag)

Skrevet

Vi dusjer begge sammen med henne. Man har jo så små barn med seg i dusjen i bassenget, er vel ikke noe annerledes? Vet ikke helt når det er på tide å slutte at pappan dusjer med henne... kanskje når hun er omkring 3 år?

Skrevet

ja det er klart vi gjør

og hadde vi hatt badekar ville vi ha badet med henne også

nakenhet er sunt! Tenker avogtil på disse stakkars fedrene som nesten ikke tør være nakne og alene med barna sine fordi de ser det store incestspøkelset komme å ta dem.

Skrevet

Ja, hver dag.

Nysgjerrige barnefingre "må" liksom bortpå og pirke litt her og der, om det er navelen, klappe litt på låret, lukte på tærne eller dra meg i puppene. Når han f.eks.prøver å ta tak i tissen til mannen min, sier han bestemt nei og rygger vekk eller tar vekk hånden hans.

Skrevet

Ja selvfølgelig ser ingen grunn til at det ikke går bra.

Lærer barnet at kropp er helt ok, husker da jeg var liten og badet sammen med mamma det var gøy det.

Ingen barn tar skade av det

Skrevet

Ja, vi dusjer begge med småen på 14 mnd, og det kommer vi til å fortsette med lenge. Det er jo bare kjekt for han det, så slipper han å sitte på badegulvet og kjede seg.

Er ikke med hver gang, men en gang i blant (og når en av oss er alene hjemme med ham og trenger en dusj...)

Tror nok det tar noen år før jeg synes det blir "feil".

Skrevet

joda pleide å gjøre det mye når ho var baby, da det rett og slett var enklere, nå blir det stort sett at ho bader for ho elsker det. Men hvis ho veldig gjerne vil være med inn i dusjen så får ho lov til det.

Det er stort sett hvis ho ser at lillesøster har vært med i dusjen, siden jeg dusjer henne for å slippe å sterilisere badebalja etter største og allt det arbeidet.

Da stikker det litt i henne av sjalusi og ho vil også dusje så da lar vi ho få lov til det ja.

Hovedsaklig dusjer barna med meg men det er for det mannen min stort sett dusjer før han legger seg så da sover barna. Mens jeg dusjer om morran.

Skrevet

vist jeg er aleine hjemme å trenger en dusj, så dusjer snuppa me meg. hun gjorde det veldig mye når hun var baby siden det da var lettere. men nå er hun så glad i å bade i baljen sin så som regel bader vi henne. hun er 1år. men innimelom vist jeg dusjer når hun er våken så får hun være med. hovedsaklig dusjer hun med meg fordi vi har ikke så stor dusj og sambo syntes ikke det er så lett å vaske henne å seg selv i den dusjen, men når vi er å bader i baseng har han henne gjerne med seg i dusjen der.. syntes det er helt ok jeg. har ikke tenkt på ennda når hun skal slutte å dusje med han. men jeg husker når jeg var rundt 6 at jeg var med pappa i garderoben for vi skulle bade og det var ingen andre med som kunne ta meg med i garderoben, og i og med at vi var på ferie ville jeg ikke gå aleine så da ble jeg med han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...