Hippomama Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 tok en graviditets test i går, og da ble jeg litt forvirra... for jeg tissa på den, så dukket det opp en 2 streker(kontrollstreken og den andre), men så ble den ene streken svakere og svakere, og til slutt var den borte...dette har aldri skjedd meg før...og jeg har tatt mange tester det siste året...så nå er jeg litt forvirra... noen som kan fortelle meg hva dette var for noe??er det håp? må jeg ta en ny for å være sikker?
Ups...4 blir til 5 i sommer... Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 Hadde nok tatt en ny en jeg da.. Kjøp en slik digital test som det står Gravid eller ikke Gravid på....Clearblue har vel de...var slik jeg fant ut jeg var gravid:....hehe! Lykke til...
Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #3 Skrevet 20. september 2008 min var sånn.. tok en ny. var gravid.. men ta en ny i tilfelle.
Hippomama Skrevet 20. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. september 2008 ja, tror jeg må gjøre det gitt..hehe la oss håpe den er posotiv iværtfall...hehe vet ikke hvor mange flere nagative tester jeg greier...
Ups...4 blir til 5 i sommer... Skrevet 26. september 2008 #5 Skrevet 26. september 2008 Hallooo... Nå må du vel ha fått tatt en ny test vel... hehe! Lykke til uansett svar!!
Hippomama Skrevet 26. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. september 2008 skal ta i morgen tidlig...bestillte tester på nettet, fikk de i går, men ville ikke ta i dag...ville ikke gå å være trist på jobb...jobber i barnehage, så er ikke rette plassen å gå å være trist på...men skal legge ut svar, uansett hva testen viser..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå